elllllllllin مدیر استارتر عضویت: 1402/05/23 تعداد پست: 121 عنوان پایتخت 6... 129 بازدید | 7 پست پایتخت 6 رو چرا نزاشتن؟؟؟ 1403/02/14 | 13:31 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
ته_دیگ_ماکارونی_۸۳ عضویت: 1402/06/05 تعداد پست: 7744 نه ولی سوال منم هست برای سلامتی و عاقبت بخیری خودت یه صلوات بفرست♡ روحت شاد مادربزرگ مهربونم🖤 اگه امضامو خوندین بگین بهم خوشحال میشم🦋
diba_3178 عضویت: 1401/10/16 تعداد پست: 17243 منم تو کف پایتخت ۶ام.نمیدونم دیبایی ساختم ک ب بودنش افتخار میکنه:)🤌🏻🤍
faramosham_sho عضویت: 1402/06/04 تعداد پست: 4062 نمیدونم والا خیلی منتظر شیش بودم دیشب بجاش پژمان گزاشتن اه😶😶 من+نی نی+باباش=❤
آرسام_آینده عضویت: 1401/05/21 تعداد پست: 750 چون آقایون اعتقاددارن مسعولین تواین فیلم مسخره شدن بخاطر جایه مهرنقی و .... ۱۴۰۲/۶/۱۶ خدایا ۲۱ روز به تولد۳۰ سالگیم مونده خودت بزرگترین هدیه زندگیمونوبهمون بده صحیح وسالم ...ومارو به مقام زیبایه مادروپدر برسون آرسام مَن. منوپدرت بی صبرانه منتظرتیم ❤❤دلم خیلی روشنه ....... خدایا شکرت ۲۹آبان بی بی چکم مثبت شد خدایافرزندم رو به تومسپارم وسلامت ازتومیخوامش💙💙 قندعسل مامان برایه درآغوش گرفتنت لحظه شماری میکنم عشق مامان💙💙