2777
2789
عنوان

خیلی میترسم

241 بازدید | 16 پست

من تو اتاق دونفرم تو خوابگاه

هم اتاقیم الان جمع کرد رفت ب من گف سرپرستای خوابگاه گفتن یه دختری با همه هم اتاقیاش دعوا کرده مشکل اعصاب داره از مرکز مشاوره نامه گرفته باید بیاد اتاق دونفره

خیلی میترسم

اگه مشکل حاد داشته باشه چی

چیکار کنم؟

امور دانشجویی هم که تا یکشنبه تعطیله برم پیش مسئولاش

خیلی استرسم گرفته ینی قراره چجوری باشه

تازه به این دختره عادت کرده بودم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

كاري باهاش نداشته باش اونم كاري باهات نداره . با دوستامون ميرفتيم بيرون . يكي از دوستام دوستشو با خودش آورده بود تو جمع ما . بعد از نيم ساعت من بهش گفتم چقدر اين دوستت آدم خوب و دلچسبيه . هميشه بيارش بيشتر ببينيمش . بعدشم با هم صميمي شديم هر جا ميرفتيم اونم خبر ميكرديم . بعدا دوستم گفت اين دوستم مشگل اعصاب و روان داره . هر كسي نميتونه باهاش صميمي بشه . اونم با هر كسي نميسازه . اگر گفتن يه نفر روانيه همون اول از ترس زهله ترك نشو . شايد همون ادمي كه همه ميگن روانيه از همه بيشتر به دلت بشينه . شايد بگي اي كاش براي هميشه هم اتاقي من بشه . اول اجازه بده بياد 1 ساعت پيشت باشه ببين چه جور آدميه . شايد خيلي به دلت نشست . 

خود هم اتاقیتم یه طوریش بوده انگار میخواسته تو رو بترسونه کاش بره بیوفته با همون دختره خودش

ارع اینم هس

دروغ که این زیاد میگف

ولی خوبیش این بود زیاد تو اتاق نبود 

چیزیم ازش میخواستم لجبازی نمیکرد

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز