2777
2789
عنوان

عمل بینیییی😍

358 بازدید | 41 پست

بچه هااااااا

دکتر عمل بینی تا ۴٠ تومن سراغ دارین که کارش خوب باشه؟(تهران یا گیلان) 

ترجیحا تو کار دماغای گوشتی و غضروفی باشه

اگه میدونین تو رو خدا بگید دارم نوبت میگیرم دو دولم😭😭

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من تابستون عمل میکنم پیش دکتر عسگری عباس زاده به من گفته ۳۵

رویای مرگ شاید بهانه ایست برای تحمل کابوسی به نام زندگی .......                                                               اگه توی یه کشوری درآمدِ یه آرایشگر بیشتر از یه معلمِ به این معنی نیست که پول تو درس خوندن نیست ،،،، به این معنی هست که مردم از قیافه ی زشتشون بیشتر خجالت میکشن تا مغز خالیشون ......                                                       ماها که بابامون پولدار نبوده یه چیزی رو خوب یاد گرفتیم ،،،، اینکه خیلی راحت قید چیزایی که دوس داریمو می‌زنیم ، پس یه لطفی در حقمون بکن سلطان ، اگه دوسمون داری           زیاد ناز نکن ......                                                                      💫 من یه اسفندی ام 🌨️ مغرور ، جذاب ، لجباز 💫
من پیش الهه خرمی جراحی شدم  عکس قبل و بعدم تو تاپیک هام هست

بینیتون گوشتی بود یا استخونی؟ هزینه ی تقریبیش چقدر میشه

الان میرم نگاه میکنم

راضی هستین شما؟ تنفستون اوکیه، ببخشید زیاد پرسیدم😁

بینیتون گوشتی بود یا استخونی؟ هزینه ی تقریبیش چقدر میشه الان میرم نگاه میکنم راضی هستین شما؟ تنفست ...

گوشتی بودم 

من ۲۰ عکل کردم ۱۰ ماه پیش 

الان فک کنم ۳۵ باشه 

تمفس و همچی هم اوکی 

و بسیار راضی🙂

کانال روزمرگیم ایتاhttps://eitaa.com/zendegizahra

من می‌خواستم پیش دکتر فرزان عمل کنم، که فعلا پولش جور نشده. تو خانواده‌مون پیش دکتر تهرانی هم عمل کردن به نظرم اونم کارش خوبه ولی بیشتر می‌گیره. هر دوشون هم تو رشتن.

بینیتون گوشتیه یا استخونی؟ پیجشو میدین بی زحمت

گوشتی

dr.asghariabbaszadeh

رویای مرگ شاید بهانه ایست برای تحمل کابوسی به نام زندگی .......                                                               اگه توی یه کشوری درآمدِ یه آرایشگر بیشتر از یه معلمِ به این معنی نیست که پول تو درس خوندن نیست ،،،، به این معنی هست که مردم از قیافه ی زشتشون بیشتر خجالت میکشن تا مغز خالیشون ......                                                       ماها که بابامون پولدار نبوده یه چیزی رو خوب یاد گرفتیم ،،،، اینکه خیلی راحت قید چیزایی که دوس داریمو می‌زنیم ، پس یه لطفی در حقمون بکن سلطان ، اگه دوسمون داری           زیاد ناز نکن ......                                                                      💫 من یه اسفندی ام 🌨️ مغرور ، جذاب ، لجباز 💫
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز