2789
عنوان

نفرت

36 بازدید | 0 پست

سلام‌ بچه ها اینجا کسی هست خودشو دوست نداشته باشه؟من یکسالو خورده ای هست از خودم بدم اومده و هیچ جوره حسم عوض نمیشه...البته دلایل مختلف هم دارم برای این حسم.و اینکه کلا احساس میکنم شیطان به زندگیم تسلط داره چون هر چی میخوام همون نمیشه  بااینکه تلاش هم میکنم هر اتفاقی غمگینم میکنه همش برام پیش میاد.نماز و قران خوندن هم فایده نداره همون لحظه خوبم اما بعدش انگار شیطان رو حس میکنم بنظرتون چیکار کنم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز