2777
2789

چرا ترس چیزیو بکشم که هنوز اتفاق نیوفتاده؟😐

هر وقتم چیزی بشه من ک تنها نیستم کلی ادم در روز میمیرن یکیشم من ترس الکی نداشته باش به نظرم :)

شمع می سوزد و پروانه به دورش نگراان!!!🦋🕯                 ما ک می سوزیم و پروانه نداریم چه کنیم؟🙃🤍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نمیدونم والا نه از مرگ ترسی ندارم حتی ی مدت خودم میخواستم کاری کنم زودتر بمیرم ولی خب ...

حس نابودی و این که روحت جسم در حال فروپاشی ببینه برات حس بدی نیست؟

حس نابودی و این که روحت جسم در حال فروپاشی ببینه برات حس بدی نیست؟

چرا حس نابودی ؟ 

من مرگ رو ی احساس راحتی یا نمیدونم چی بگم تا بتونم حرف دلمو خوب توصیف کنم ولی یجور حس بی حسی نسبت به هر حسی میبینم خوبه که برا همیشه از دنیا آف میشیم من خیلی خستم از این دنیا 

چرا حس نابودی ؟  من مرگ رو ی احساس راحتی یا نمیدونم چی بگم تا بتونم حرف دلمو خوب توصیف کنم ولی ...

درست زمانی که از همه چی ناامید میشیم همه چی درست میشه. انگار باید به ته تاریکیه برسیم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز