2777
2789

چجوریه؟ من فست مرم الان دوروزه ۱۷ ساعته و ۱۲ساعته

اسم کاربریم! من نمیدونستم نمیشه عوض کرد وختی نوشتم حالم اصلا خوب نبود . خلاصه شد دیگه .حالا ک شده و نمیشه تغیرش داد برای پدرمادرم فاتحه بخون خداخیرت بده💚

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اصلا روش خوبی نیست و توصیه نمیشه و خطرناک هستش و مواد مغذی بدنت رو از دست میدی

همیشه افراد سـاکت را دوست داشته ام . . . هیچگاه نمی‌فهمی در حال رقصیدن در رویـایـ خویشند . . . و یا سنگینی بار هستی را به دوش می کشند.!! جان گرین
یعنی در طول روز چیزی جز آب و یخ و آدامس نمیخوری

بعدشم به کبد چرب خوشامد گویی میکنی.

اسم کاربریم! من نمیدونستم نمیشه عوض کرد وختی نوشتم حالم اصلا خوب نبود . خلاصه شد دیگه .حالا ک شده و نمیشه تغیرش داد برای پدرمادرم فاتحه بخون خداخیرت بده💚

انجامش دادی؟

ن ولی ی دختره تو اینستا بود ک فن این خواننده های کره‌ای هم بود و ب تقلید از اونا این کارو انجام داد و حالش واقعاً بد بود  ی پست گذاشته بود ک اصلا شماهم مثل من سراغش نرید 

همیشه افراد سـاکت را دوست داشته ام . . . هیچگاه نمی‌فهمی در حال رقصیدن در رویـایـ خویشند . . . و یا سنگینی بار هستی را به دوش می کشند.!! جان گرین
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

خودکشی

parasto24 | 18 ثانیه پیش

خودکشی

parasto24 | 30 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز