نه که خیلی خوش گذشت قراره جهنمم بریم 🚶♀️زندگی من انقدر پرایوته که اگه چیزی راجبم بفهمی میدونم دقیقا کی و کجا بهت گفته :)...ببخش تا روح پاک و ارومی داشته باشی نزار سیاهی دنیا روی قلبت لکه بندازه ..کاربری پنجممه 😑🤦♀️
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
یعنی در طول روز فقط آب و یخ و آدامس بخوری الان ۵۰ کیلوهم میخام ۴۵ بشم
بیا باهم شروع کنیم ببینیم چی میشه
من ۲ ماهه زایمان کردم ۸۳ ام
نه که خیلی خوش گذشت قراره جهنمم بریم 🚶♀️زندگی من انقدر پرایوته که اگه چیزی راجبم بفهمی میدونم دقیقا کی و کجا بهت گفته :)...ببخش تا روح پاک و ارومی داشته باشی نزار سیاهی دنیا روی قلبت لکه بندازه ..کاربری پنجممه 😑🤦♀️
سه روز فقط؟شایدم ادامه ندم فقط میخام ببینم واقعا تاثیر داره یا ن
نه که خیلی خوش گذشت قراره جهنمم بریم 🚶♀️زندگی من انقدر پرایوته که اگه چیزی راجبم بفهمی میدونم دقیقا کی و کجا بهت گفته :)...ببخش تا روح پاک و ارومی داشته باشی نزار سیاهی دنیا روی قلبت لکه بندازه ..کاربری پنجممه 😑🤦♀️
عزیزم شماتازه ۲ماهه زایمان کردی بدنت به شدت ضعیفه قندت میفته یه چیزیت میشه بی خیال شو
قدم ۱۷۰
ولی خیلی چتق شدم 🙁نمیدونم چیکار کنم لاغر شم
نه که خیلی خوش گذشت قراره جهنمم بریم 🚶♀️زندگی من انقدر پرایوته که اگه چیزی راجبم بفهمی میدونم دقیقا کی و کجا بهت گفته :)...ببخش تا روح پاک و ارومی داشته باشی نزار سیاهی دنیا روی قلبت لکه بندازه ..کاربری پنجممه 😑🤦♀️