2777
2789
عنوان

روتین پوستی

233 بازدید | 14 پست

خانوما من تازه روتین پوستی شروع کردم 

چند تا سوال داشتم 

وقتی میگن هر ۳ ساعت ضد آفتاب رو تمدید کن

صورتو باید شست بعد کرم زد؟با چی ؟

اب خالی و تونر یا شوینده م باید هر دفعه زد


.


واینکه ضد آفتابم  صد لک هم هست

حتی وقتی تو خونه لامپ هم خاموشه باید تمدید کرد

چون دکتر گف تو خونه هر ۳ساعت بزن

چون لامپ حکم خورشید داره

حالا برام سواله لامپ خاموش تو خونه 

چرا باید صد آفتاب بزنم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ضدافتاب یه بار صبح بزن یه بار هم  ۲۰ دقیقه قبل اینکه خواستی بری بیرون

دکترم میگه هر ۳ساعت تمدید کن

چون این صد افتابم روشن کننده اس

واگه ثد آفتاب نزنم خود نور لامپ بیشتر لک میاره بجای ک بهتر بشم

بدک نیست محافظت داره ولی ترجیح میدم کرم ایرانی نزنم فقط خارجی با کیفیت

خوب خوبیه این

اینه که هم ضد لکه و روشن میکنه

هم صد آفتاب نمیخاد دوتا کرم استفاده کنم

پوستم نرماله 

اگه چیزه دیگه ای استفاده کردین و راصی بودین 

ممنون میشم معرفی کنین

خوب خوبیه این اینه که هم ضد لکه و روشن میکنه هم صد آفتاب نمیخاد دوتا کرم استفاده کنم پوستم نرماله ...

من دکتر برام سان شیلد نوشته ۸ماهه همون شرکت سان اسکینه دیگ راضیم خوبه بیرنگش سبکه حس خوبی میده همین دا

ما به دنیا اومدیم اما دنیا به ما نیومد،،🙃🙃🙃

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز