کاربران محترم:زمانی که تاپیک میزنم یعنی انتظار هر نوع اظهار نظری را دارم ،پس مشکلی با انتقادشما ندارم در صورتی که ادب کلامتون در تاپیکم رعایت بشه . ،،،،اما زمانی که در تاپیک کاربران دیگه اظهار نظر دارم هرچند که تبادل نظر هست ، پاسخی که میذارم برای استارتر اون تاپیک هست اگر از کامنتم خوشتون اومد و ریپلای کردین خوشحال میشم اما اگر مطابق میلتون نبود لطف کنید بگذرید چون چیزی که من کامنت گذاشتم دیدگاه من بوده و نسبت به منطق خودم پاسخ دادم پس تنها استارتر اون تاپیک حق انتقاد از کامنتم را دارند در صورتی که صحبتم تضاد داشته باشد با عنوانشون اگر پاسخی از جانب من دریافت نکردین دلیل بر این نیست که حق با شماست ممنون از فهم و شعور شما 🤍
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
سلام این هفترو آخرشبا اعلام باران کردن ...درکل ازغروب هوا خنکه برای بچه لباس گرم داشته باشید.تو چادر سمت پایین باشید زیرانداز وروتون گرم باشه میشه تحمل کرد دوستمون گفتن پارک نماز وسایه خوبه هرچی بالاتر برید سردتره .البته دوتاش به کوه چسبیده یکم خنکه پارک رضوی هم دیدم ایام عید مسافره اون نزدیک کوه نیست گرمتره
واقعا تواین سایت به این نتیجه رسیدم که طرف تا مشکلی داره میادخوب که با فکرو دل یه عده بازی میکنه وبعد که مشکلش حل شددیگه میره وحتی براش مهم نیست بیاد ازحال خودش یه خبربده واین در صورتی که تازه طرف راست گفته باشه و اونیم که دروغ میگه که دیگه واویلا