2777
2789
عنوان

همسرمو زدم

1499 بازدید | 73 پست

سر یه چیز الکی دعوامون شد و من لج کردم و خانمم خیلی قاطی کرد و منم بیشتر لج کردم تا اینکه یهو رفت خودشو پرت کنه از خونه پایین رفتم کشیدمش افتاد زمین و یکی زدم تو گوشش 😔 خیلی عصبانی شده بودم بعدش تموم شد دعوا و رفت خوابید منم حرص میخورم بخاطر کل دعوا که بخاطر یه چیز الکی بود و میتونستم نزارم به دعوا برسه ولی لجبازی کردم الان چکار کنم از دلش درآد ☹️☹️

مرنج و مرنجان

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چه فیلم هندی😬شوهرا ما نکه جلو نمیگیرن بله هولمونم میدن برا همین ایده ای نداریم😂

 یک آدم رک هستم ولی بی زحمت اگه بی ادبی کردم پای رک بودنم نزارین اون یه مقوله جدا از شخصیتمه😂درخواست دوستی ندین لطفا...خدایا شکرت.🌸قانون مزرعه میگه:تو تصمیم میگیری چی بکاری، اما تو فصل برداشت تو موظفی اونچه که کاشتی رو برداشت کنی🤫 مستی که داره پیشت اعتراف میکنه براش کشیش نشوووووو.....

چه فیلم هندی😬شوهرا ما نکه جلو نمیگیرن بله هولمونم میدن برا همین ایده ای نداریم😂

😂😂😂😂😂😂

«گاهی آنقدر دل‌تنگش می‌شوم که انگار وزن تمام جهان روی قلب من است.»....همونجور کع رفتار کنی رفتار میکنم تبادل نظره مخالفی ریپ نزن🙏🏻🌱

اسکول طرفو آروم میکنن نه بزنن بجا زدن میتونستی بغلش کنی بهش بفهمونی کار درستی نیست اون به نوازش احتیاج داشت زدی دیگه تموم شد راهکار میخوای اگه من زنم باید بهت بگم هیچوقت فراموشش نمیشه 

امیرعلی من تو در وجود من ریشه کرده ای تو یه تیکه از قلبمی که همه جا با خودم دارمت 🖤
😂😂😂😂😂😂

😂😂😂ی بار دعوامون شده بود هرچی گشتم قرص پیدا نکردم دو بسته فولیک اسید دراوردم بخورم مرتیکه هر هر میخندید میگفت نخور دختر اینا ادم و نمیکشه فلج میشی میفتی رو دستمون😂

 یک آدم رک هستم ولی بی زحمت اگه بی ادبی کردم پای رک بودنم نزارین اون یه مقوله جدا از شخصیتمه😂درخواست دوستی ندین لطفا...خدایا شکرت.🌸قانون مزرعه میگه:تو تصمیم میگیری چی بکاری، اما تو فصل برداشت تو موظفی اونچه که کاشتی رو برداشت کنی🤫 مستی که داره پیشت اعتراف میکنه براش کشیش نشوووووو.....

😂😂😂ی بار دعوامون شده بود هرچی گشتم قرص پیدا نکردم دو بسته فولیک اسید دراوردم بخورم مرتیکه هر هر م ...

به پای هم پیرشدن خیلی باحالید😂😂

«گاهی آنقدر دل‌تنگش می‌شوم که انگار وزن تمام جهان روی قلب من است.»....همونجور کع رفتار کنی رفتار میکنم تبادل نظره مخالفی ریپ نزن🙏🏻🌱

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز