2777
2789
عنوان

بیاید یه لحظه😭😂

226 بازدید | 10 پست

بچه ها من یه چند وقت بود از یه پسر خوشم اومده بود اونم خوشش میومد از من خلاصه یه طوری شد ک اعتراف کردیم ب هم ولی راستش فقط یه سال ازم بزرگتر و این خیلی اختلاف سنی کمیه دورم هستیم از هم یه شهر نیستیم دو سه ساعتی فاصله داریم و من تا حالا از این روابط نداشتم یه نظرتون چکار کنم خودم که بهش گفتم نمیخوام تو رابطه باشم ولی ازش خوشم اومده ها🥲تو یه دو راهیه بزرگم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یه سال بزرگتره دیگه مگه بده؟ من شوهرم ازم ۱۷ ماه کوچیک تره    

نمیدونم آخه جز معیارام این بود ک پارتنرم حداقل ۴ سال ازم بزرگتر باشه یه هو از این خوشم اومده😅😂

مهم اون دوست داشتن بینتونه 

اون اگر میخوادت واقعا و توهم بنظر من اوکیه فاصله و تفاوت سنی و فرهنگ متفاوت اصلا توی دوست داشتن معنایی نداره وقتی دونفر همو واقعا دوست داشته باشن با همه چیز هم کنار میان و بعد از یه مدت میشن مثل هم 

یه سال بزرگتر که خیلی خوبه. از نظر من که همسن عالیه

ولی دور بودن خیلی سخته و کلی مشکلات داره

خدای مهربونم خیلی خیلی دوست دارم ممنون برای تک تک معجزاتی که تو زندگیم میبینم. من یه زن سرحال و قوی هستم که تمام قد پای زندگیم ایستادم😍😍 تو من رو به جشن زندگی دعوت کردی و روا نیست که در این جشن لحظه ای ناشاد باشم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792