2777
2789
عنوان

روش تقلب

| مشاهده متن کامل بحث + 725 بازدید | 52 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نگا گوشی بزار تو سوت.ینت از این کاپ دار بپوش که معلوم.نشه بعد گوشی نوکیا داری از اونا استفاده کن اگرم میگردنت بزار تو کفشت کنار پات مراقب رفت جلو دربیار هنسفری بزن یا ایپاد بعد زنگ بزن رفیقت یواش سوال بخون اون برات میخونه تو بنویس


انقدر خر خون بودم ک حتی صفحه ی مورد نظرم حفظ میکردم انگار عکس میگرفتم تو مغزم 

بعد سر جلسه ی امتحان طاقت باز میشستم بقیه بنویسننن😐حتی ی بار بخاطر این حرکتم مراقب میخواست برگمو پارع کنه 

   ❤ میشه برای ازدواجم نفری یدونه صلوات بفرستین؟ اجرتون با سیدالشهدا ♡☆

جات خالی همین الان تقلبامو نوشتم 😂😂😂 میزارم تو جامدادیم

اوه خوب بود

چقدتنهاشدیم‌که‌دردامونوتودیوارمجازی‌مینویسیم:)🌕    دل‌ِمن تنگه‌برای‌همه‌روزایی‌که‌رفتن:)). زندگی رو اونقدری جدی نگیر که خندیدن یادت بره🙂❤️🌟   ازادی‌کلمه‌زیباییه‌که‌حتی‌حاضرنیست‌حروفش به‌هم‌وصل‌بشه.            من جایی باختم که فک میکردم دارم به آرزوهام میرسم   یه روزه خوب میاد:)دیر میفهمی‌ زندگی‌ نکردی‌ و شیش‌ دنگ‌ حواست‌ به‌ چی‌ میشه‌ها بوده❤️‍🩹 کاربری‌دست²نفره(دوتادوستِ‌همسن)  

من بعنوان معلم اومدم نظراتو بخونم مچ بچه هارو بگیرم😂

فک کن معلم من باشی فردا مچمو بگیری🥲

چقدتنهاشدیم‌که‌دردامونوتودیوارمجازی‌مینویسیم:)🌕    دل‌ِمن تنگه‌برای‌همه‌روزایی‌که‌رفتن:)). زندگی رو اونقدری جدی نگیر که خندیدن یادت بره🙂❤️🌟   ازادی‌کلمه‌زیباییه‌که‌حتی‌حاضرنیست‌حروفش به‌هم‌وصل‌بشه.            من جایی باختم که فک میکردم دارم به آرزوهام میرسم   یه روزه خوب میاد:)دیر میفهمی‌ زندگی‌ نکردی‌ و شیش‌ دنگ‌ حواست‌ به‌ چی‌ میشه‌ها بوده❤️‍🩹 کاربری‌دست²نفره(دوتادوستِ‌همسن)  

بخدا چطوری دلتون میاد 😂نمی بینید با چه استرسی این کارو می کنیم دلتون نمی سوزه

نه باید یاد بگیرین مخصوصا که نهاییم شده همه دروس خودتون ضرر میکنین😁

برای سلامتی پدرم دعا کنین لطفا🥲❤️
تقلب نکن یجا حقت خورده میشه

امتحان مهمی نیس معلم ب همه مستمر ۲۰ میده 


حالا بقیه این همه حقمو خوردن چیشد؟ هیچی👩🏻‍🦯

چقدتنهاشدیم‌که‌دردامونوتودیوارمجازی‌مینویسیم:)🌕    دل‌ِمن تنگه‌برای‌همه‌روزایی‌که‌رفتن:)). زندگی رو اونقدری جدی نگیر که خندیدن یادت بره🙂❤️🌟   ازادی‌کلمه‌زیباییه‌که‌حتی‌حاضرنیست‌حروفش به‌هم‌وصل‌بشه.            من جایی باختم که فک میکردم دارم به آرزوهام میرسم   یه روزه خوب میاد:)دیر میفهمی‌ زندگی‌ نکردی‌ و شیش‌ دنگ‌ حواست‌ به‌ چی‌ میشه‌ها بوده❤️‍🩹 کاربری‌دست²نفره(دوتادوستِ‌همسن)  

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز