owppwoeiii مدیر استارتر عضویت: 1402/11/06 تعداد پست: 2213 عنوان تجربیا بیان 173 بازدید | 21 پست کنکورتون چطور بود ؟کدوم درسا سخت بودن کلا بگید 1403/02/07 | 14:34 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
maryamgf18 عضویت: 1401/04/09 تعداد پست: 1368 شیمی من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم میرود''''''' ولی بی جونم! گمم!
سبز_عسلی_هستم عضویت: 1401/02/24 تعداد پست: 11822 زیست ۱ یدونه جواب دادم اونم شک دار شیمی ۱۰تا زدم فیزیک ی ۶ ۷ تا ریاضی هم دو تا
nooooooshafarin عضویت: 1402/11/23 تعداد پست: 10800 خدا کنه همتون خوب بوده باشه و اکثر نی نی سایتیا توی دانشگاه های معتبر ایران دانشگاه تهران و علامه و هنر و ... قبول بشیدبعد امسال ورودی دانشگاه رو بنر بزنیم ورود نی نی سایتیااااا ی عزیز مبارک🤗🤗😍😍
cheshm_asaly عضویت: 1402/10/07 تعداد پست: 3147 بچه ها میخوام این دو ماه باقیمونده رو سیب ترش ثبت نام کنم چ مشاورا چ ازمون بنظرتون کار درستیه ؟؟ خودم میخونم اما حس میکنم درست پیش نمیرم
2651386fatemeh عضویت: 1401/04/11 تعداد پست: 4258 بچه ها میخوام این دو ماه باقیمونده رو سیب ترش ثبت نام کنم چ مشاورا چ ازمون بنظرتون کار درستیه ؟؟&nbs ... من تجربه ندارم ولی ازمون قلم چی و ماز و زیستاز میگن در کنار هم عالیه مثلا قلم چی رو بیدون بده و بقیه رو خونه معو🐾
dastkhoda عضویت: 1403/01/01 تعداد پست: 607 بچه ها میخوام این دو ماه باقیمونده رو سیب ترش ثبت نام کنم چ مشاورا چ ازمون بنظرتون کار درستیه ؟؟&nbs ... به نظرم یخچالیان کلاسینو رو ثبت نام کن سیب ترش من گرفتم خوب نبود
cheshm_asaly عضویت: 1402/10/07 تعداد پست: 3147 من تجربه ندارم ولی ازمون قلم چی و ماز و زیستاز میگن در کنار هم عالیه مثلا قلم چی رو بی ... خودم میتونم ازمون بدم واسه مشاورش گفتم که مثلا راهنماییم کنه این ۶۰ روز اصلااا هدر نرهه واسه این گفتم
cheshm_asaly عضویت: 1402/10/07 تعداد پست: 3147 به نظرم یخچالیان کلاسینو رو ثبت نام کن سیب ترش من گرفتم خوب نبود اینو نشنیدم معروفه ؟؟؟ سیب ترش خیلییی قبولی داره خیلی چرا خوب نبود ؟ ج
dastkhoda عضویت: 1403/01/01 تعداد پست: 607 اینو نشنیدم معروفه ؟؟؟ سیب ترش خیلییی قبولی داره خیلی چرا خوب نبود ؟ ج همون سیب ترش رو بگیرمن گرفتم دو تا مشاور بدرد نخور بهم دادنشاید به تو خوب افتاد:)
cheshm_asaly عضویت: 1402/10/07 تعداد پست: 3147 همون سیب ترش رو بگیر من گرفتم دو تا مشاور بدرد نخور بهم دادن شاید به تو خوب افتاد:) هعییی نکه شانس من خیلی خوبهههامسال گرفتی ؟! ماهی چقد ؟