2777
2789

کاسنی بخور زودی میره بر منم هست

آقایون درخواست دوستی ندن ....تو نسلی ب دنیا اومدیم ک هیچ درکی توش نیس پسر از 15سالگی کار میکنه 18سالگی ب اجبار دو سال خفت و خاری میکشه میره سربازی تا 25سالگی باز کار میکنه ک بتونه ی پولی داشته باشه ک فردا ازدواج کرد پیش خانومش سربلند باشه دختر ۱۵ساله ب فکر خودکشیه تو خانواده درک نمیشه از طرف عشقش دلش میشکنه رفیقاش ترکش میکنن فشار روحی و عصبی داغونش میکنن بعد ک حرف میوفته میگن شما دهه هشتادی ها چتونع زندگی آرومی دارین این بود زندگی اروممون؟😅💔کاش یکم درک میکردین🖤

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من بدن ندارم فقط صورت😔

اول چند جلسه برو دکتر پوست دارو مصرف کن (کرم، ژل شستشو، محلول ضد جوش و قرص و..) با یکی دوجلسه توقع خوب شدن نداشته باش 

بعد آخر سر مزوتراپی صورت 

کلا اینه میشه صاف و شفاف

من خودم افتضاح بود صورتم و الان خوب شده 

در ضمن رژیمم رعایت کن، شیرینی نخور، سرخ کردنی و فست فود نخور 

هر صبح ناشتا خاکشیر با آب گرم بخور پاکسازی کبد 

اما کاسنی نخوری که میریزه بیرون خیلی بد میشه صورتت

اول چند جلسه برو دکتر پوست دارو مصرف کن (کرم، ژل شستشو، محلول ضد جوش و قرص و..) با یکی دوجلسه توقع خ ...

کاسنی به معده م نمیسازه

دکتر رفتم راکوتان داد خریدم عوارض و دیدم پس دادم ۳سال پیش 

تو این ۶ ۷ سال خیلی کرم و ژل استفاده گردم همه موثر بودن اما خب تا کی دلم نمیخاد وابسته ب چیزی باشم انقد پول خرج گردم هنوز تو ۲۲ سالگی دارم جوش میزنم جای جوشام همه مونده 

راهکار برای جای جوش دارید؟

🌹🌙شبی مجنون به لیلی گفت کای محبوب بی همتا تورا عاشق شود پیدا ولی مجنون نخواهد شد♥️

کاسنی به معده م نمیسازه دکتر رفتم راکوتان داد خریدم عوارض و دیدم پس دادم ۳سال پیش  تو این ۶ ۷ ...

وای راکوتان منم خوردم نابود شدم کمرم فلج شد، معده ام داغون

داکسی ساکلین بخور به جای راکوتان

علاجی نیست منم خیلی هزینه کردم هر نسخه ام 2 تومن میشد 

برای جای جوش از من چال نبود ولی پر از لک قهوه ای شد، مزوتراپی خیلی عالی جواب داد برام برج 12 انجام دادم هنوز باید 2 جلسه دیگه برم تا کامل خوب بشه 

و دوتا محلول ساختنی داد و یک ژل شست و شو برای لک 

و یه دونه کرم Emoni(ایمونی) برای جاش جوش و لک


کاسنی به معده م نمیسازه دکتر رفتم راکوتان داد خریدم عوارض و دیدم پس دادم ۳سال پیش  تو این ۶ ۷ ...

اینا برای جای جوش داد که جواب گرفتم

اون ضد آفتاب (نو آکنه) خیلی خوبه مث کرم پودر میمونه و ماندگاری بالایی داره

کنارش هم باز ضد آفتابه برای تو خونه


اون دوتا سر آبی هم محلول ساختنیه 

و داخل قوطی ابرسان ساختنی

+مزو تراپی

وای راکوتان منم خوردم نابود شدم کمرم فلج شد، معده ام داغون داکسی ساکلین بخور به جای راکوتان علاجی ...

من لک نیستن چاله ان 

بنظرت چیکار‌کنم

🌹🌙شبی مجنون به لیلی گفت کای محبوب بی همتا تورا عاشق شود پیدا ولی مجنون نخواهد شد♥️

اینا برای جای جوش داد که جواب گرفتم اون ضد آفتاب (نو آکنه) خیلی خوبه مث کرم پودر میمونه و ماندگاری ...

عزیزن من لک ندارم چاله دارم چیکار کنم

🌹🌙شبی مجنون به لیلی گفت کای محبوب بی همتا تورا عاشق شود پیدا ولی مجنون نخواهد شد♥️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز