ستایش_ش مدیر استارتر عضویت: 1402/10/30 تعداد پست: 2008 عنوان مرگگگگگگگگگگ پلیز گاد 51 بازدید | 9 پست بچه هاااا دلممم مییخااادد بمیرمممممم 1403/02/06 | 20:40 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
نمیـدوونم_چی_بزارمـ عضویت: 1402/09/17 تعداد پست: 19134 منم همینطور #حامی حقوق کودکان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان، میانسالان، مسن ها، خانم ها،آقایون 🥲
نمیـدوونم_چی_بزارمـ عضویت: 1402/09/17 تعداد پست: 19134 بگو چی شده من میشنوم 💔🫂 #حامی حقوق کودکان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان، میانسالان، مسن ها، خانم ها،آقایون 🥲
نمیـدوونم_چی_بزارمـ عضویت: 1402/09/17 تعداد پست: 19134 منم مردم خیلی وقته همه اینو میدونن فقط جسمم هست من جسمم هم بارررها تا لب لب مرگ رفته ولی برگشتهروحم بدرک #حامی حقوق کودکان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان، میانسالان، مسن ها، خانم ها،آقایون 🥲
zizikiki عضویت: 1400/08/07 تعداد پست: 526 من جسمم هم بارررها تا لب لب مرگ رفته ولی برگشته روحم بدرک خودکشی کردم منم البته تا دو قدمیش مثلا قرص های افسردگیمو قاطی کردم ولی بعدش نخوردمش
نمیـدوونم_چی_بزارمـ عضویت: 1402/09/17 تعداد پست: 19134 خودکشی کردم منم البته تا دو قدمیش مثلا قرص های افسردگیمو قاطی کردم ولی بعدش نخوردمش ولی برا من خودکشی نبود خیلی بدتر بود مرگ رو به چشمام دیدم البته نه لحظه ی جون دادن رو تجربه نکردم ولی تا نیم قدمیش رفتم دلیلی ندارم دروغ بگم صددرصد جون دادن خیلی بدتر و سختتره #حامی حقوق کودکان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان، میانسالان، مسن ها، خانم ها،آقایون 🥲
zizikiki عضویت: 1400/08/07 تعداد پست: 526 ولی برا من خودکشی نبود خیلی بدتر بود مرگ رو به چشمام دیدم البته نه لحظه ی جون د ... چیشد اینطوری شدی ؟ حمله پانیک داشتی ؟
نمیـدوونم_چی_بزارمـ عضویت: 1402/09/17 تعداد پست: 19134 چیشد اینطوری شدی ؟ حمله پانیک داشتی ؟ نه ولی خیلی سختی کشیدم نه فقط روحی جسمم هم خیلی خیلی ضعیف شده بود فکر کن همزمان روحی و جسمی تموم بشیدیگه بیشتر نمیخوام توضیح بدم 🙂 #حامی حقوق کودکان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان، میانسالان، مسن ها، خانم ها،آقایون 🥲