deeplove مدیر عضویت: 1402/05/27 تعداد پست: 2682 عنوان طلا | مشاهده متن کامل بحث + 235 بازدید | 19 پست به نظرتون از این پایین تر میادیانه 1403/02/05 | 18:26 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
deeplove مدیر استارتر عضویت: 1402/05/27 تعداد پست: 2682 خیلی تفاوت نمیکنه نمودار طلا،شبیه کلاه کابویی شده،،واین علامت ریزش بیشتر قیمت هس منم میگم به خاطر صدتومن ریسک نکنم
eleza عضویت: 1398/06/25 تعداد پست: 26291 میخوام بخرم من ۳و۸۰۰خریدمالبته کمتر ۲گرم مجبور بودمبرامم مهم نیست کمتر بشه چون برای بلند مدت خریدم به پشم های خود بیاموز که هر تاپیکی ارزش ریختن ندارد🙃🙃
پیامبرتونم عضویت: 1401/11/12 تعداد پست: 3514 منم میگم به خاطر صدتومن ریسک نکنم سکه بازان اصلی،سودشون رو جمع کردنمردم عادی هم نمیتونن با خرید عمده،تأثیری در افزایش قیمت بدن..کمی پایینتر بهترین وقت خرید هست گوشی اشتراکیه،گاهی آقا،گاهی خانوم🤌
دوستدارمت عضویت: 1398/10/02 تعداد پست: 6394 میخوام بخرم میدونه ببین اگر برای سرمایه گداری میخوای الان نخر