2777
2789
عنوان

عمل بینی

106 بازدید | 15 پست

سلام دوستان من دوماه و خورده ای هست که بینیم رو عمل کردم الان توی عکسا میبینم انگار تیغه ی بینیم یک طرف خوبه طرف دیگه انحراف داره انگار دل پیدا کرده ، اگه کسی تجربه داره میشه بهم بگه، تورمه؟ یا اینکه دیگه شکل اصلی بینیم اینه؟؟ 

بعد عمل رعایت کردی صاف بخوابی

چیزی ک اینجا بهش رسیدم اینه...در هر صورت حق با شماس و من عمرا ریپلای بزنم و بحث کنم چون زمان و انرژی هر دو برام ارزشمند تر از بحث با شماس

امپول برای ورم نزدین؟

۶.۶.۶۶ رند بودیم وقتی رند مد نبود✌️ متاهل          خدایا ما مسجد نرفتیم.ولی دل کسیو نشکوندیم.ما روزه نگرفتیم.ولی حق کسیو نخوردیم.ما حج نرفتیم.ولی ابرو کسیو نبردیم ما وارث ایمانی.آنرا به منبر نفروختیم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

چرا یکی برام زد قبل از عید ورم هام هم کم شد واقعا ولی الان نمیدونم چرا این چطوریه 

صبر کنین زمان میبره تا فرم اصلیش بیاد

۶.۶.۶۶ رند بودیم وقتی رند مد نبود✌️ متاهل          خدایا ما مسجد نرفتیم.ولی دل کسیو نشکوندیم.ما روزه نگرفتیم.ولی حق کسیو نخوردیم.ما حج نرفتیم.ولی ابرو کسیو نبردیم ما وارث ایمانی.آنرا به منبر نفروختیم
والا من ماه ۸ بعد عملم هنوز بینیم داره تغییر شکل میده هم ماه تو بودم اصن یه بینی دیگه بود حساس نشو ...

حتی فرم تیغه ی بینی تون؟ من وقتی دست میزنم مشکل از تیغه هست انگار بد فرمه

حتی فرم تیغه ی بینی تون؟ من وقتی دست میزنم مشکل از تیغه هست انگار بد فرمه

ببین ورم که بیشتر بخوابه اگه سفتی هست یا فرورفتگی هست بیشتر خودشو نشون میده

الان اصلا به بینیت فکر نکن اگرم بد شد و نیاز به ترمیم داشت حداقل باید ۲ سال از عمل اولت گذشته باشه ذهنتو درگیر نکن 

مال من یه کمی فرورفتگی و سفتی داره دیگه بیخیالش شدم حوصله عمل مجدد ندارم خواستی عمل کنی حداقل ۲ سال فاصله بده اگه گوشتیه‌ بیشتر از ۲ سال

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز