2777
2789
عنوان

کهیر😔😔😔

125 بازدید | 12 پست

ازتون خواهش میکنم ازهرروشی ک نتیجه گرفتین بگین دعاتون میکنم🙏🏻

آمپول حساسیت زدم متخصصم رفتم قرصم دارم میخورم عرق شاهتره ورب اناروخاکشیرو...خوردم

نمیدونم مال چ کوفیه ک اینطورشدم

1هفتس درگیرشم😡😔

و صبر عادت ماست.... 🦋

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

دختر من هم 5سالشه چند بار پشت سرهم کهیر زده به نظر خودم کلون خورد ولی دکتر گفت حیوون خانگی هم موثر 

دفعه اول پماد داد خوب نبود دفعه دوم سرم زد خوب بود دوباره دفعه سوم هم زد دکتر دو تا آمپول داد و شربت هیدروکسی زین من تا چند تا دونه میزنه فورا ی قاشق هیدروکسی زین میدم خوب میشه

دختر من هم 5سالشه چند بار پشت سرهم کهیر زده به نظر خودم کلون خورد ولی دکتر گفت حیوون خانگی هم موثر&n ...

ملون همش سمه.خیلییییی سم میزنن تارسیده وشیرین بشه

و صبر عادت ماست.... 🦋

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز