2777
2789
عنوان

صله رحم

91 بازدید | 7 پست

از خانواده ام دورم قبلا همش من زنگ می زدم حالشونو می پرسیدم ولی دیگه دلم می خواد اونا زنگ بزنن ولی اونا هم زنگ نمی زنند مثلا خواهرزاده هام هیچ وقت بهم زنگ نمی زنند .حتی برای تبریک عید هم تماس نگرفتند .

فقط پدر و مادرم بهم زنگ می زنند.

خیلی دلم گرفته.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

امان از دلتنگی.

دلت برا کسی که بهت زنگ نمیزنه تنگه؟

دلت برا خودت تنگ شده

دلت برای خدای خودت تنگه

رابطه خودتو با خودت و خدای خودت بهتر کن وسعی کن بیشتر با خدا ارتباط بگیری

دیگه کسی زیاد برات مهم نیس

دلت برا کسی که بهت زنگ نمیزنه تنگه؟ دلت برا خودت تنگ شده دلت برای خدای خودت تنگه رابطه خودتو با خ ...

اینقدر آدمها خودشونو گرفتار مشکلات زندگی کردند که دیگه زندگی کردن و صله رحم یادشون رفته 

رابطه ام با خودمو و خدا خوبه خداروشکر.

اینقدر آدمها خودشونو گرفتار مشکلات زندگی کردند که دیگه زندگی کردن و صله رحم یادشون رفته  رابطه ...

خداروشکر

اتفاقا تنهایی خیلی بهتره

من اینجوری بیشتر میپسندم

یه سال غریب بودیم خیلی بیشتر و با کیفیتر زندگی کردیم

هرکی یه مدله دیگه...

یوگا کن 

مدیتیشن کن

برا حال خوب فقط به خودت نیاز داری نه هیچکس دیگه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز