2777
2789
عنوان

حرم🙂💓🌱

197 بازدید | 19 پست

حرم بودم و برای حاجتای دلتون دعا کردم🙂

شماهم لطفا دعام کنید امضام...

میشه برام یه صلوات بفرستی دوست عزیز به نیت اینکه سال دیگه خدابخاد و اون چیزی که تو ذهنمه برام اتفاق بیفته،دمت گرم🙂❤️

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اگه بازم رفتی منم دعاکن

  هر آدمی با کاراش لیاقَتِشو فَریاد میزَنِه..!️ خدای حس شیشماااااا👻 درخواست=ردشدن.                                                         * امضامودیدی برای عاقبت بخیری خودموخانوادم دعاکن*.   موافق نیستی ریپلای نکن باتچکر🙏😎

واسه ارشام

😒درخواست دوستی آقایون ممنوع😡متعهد به یک قلب😍میدونستی اگه یه ایه الکرسی برای اهل قبور بفرستی☆هرجایی که باشی☆بعد از اتمام ایه الکرسی یه فرشته تا روز قیامت برات ذکر میگه؟؟؟❤میشه برا واشدن گره های زندگیم یه صلوات بفرستی  امیدوارم گره های زندگیت واشه تویی ک داری میخونی❤

من ک دیگه بی خیال این حرم ها شدم ...شانس نداشته باشی

ن خدا ن پیر ن پیغمبرم نگات نمیکنن...خدا خودش گفته ب هر کی دلم میخواد میدم ...

اگه خدا بود ما این همه درد نمیکشیدیم 🫠

برای منم دعا کن عزیزم ❤️

رویای مرگ شاید بهانه ایست برای تحمل کابوسی به نام زندگی .......                                                               اگه توی یه کشوری درآمدِ یه آرایشگر بیشتر از یه معلمِ به این معنی نیست که پول تو درس خوندن نیست ،،،، به این معنی هست که مردم از قیافه ی زشتشون بیشتر خجالت میکشن تا مغز خالیشون ......                                                       ماها که بابامون پولدار نبوده یه چیزی رو خوب یاد گرفتیم ،،،، اینکه خیلی راحت قید چیزایی که دوس داریمو می‌زنیم ، پس یه لطفی در حقمون بکن سلطان ، اگه دوسمون داری           زیاد ناز نکن ......                                                                      💫 من یه اسفندی ام 🌨️ مغرور ، جذاب ، لجباز 💫

برام دعا کن امام رضا به دلم آرامششش بده

از این به بعد اگه دیدم نرهای سایت بهم درخواست دادن خدا شاهده دهنمو بازمیکنم هرچی لیاقتشونه بارشون میکنم دیگه ساکت نمیمونم ننهجنده هاا پس درخواست ندیییین چهل پدر

کنکور اردیبهشت خوب بدم خودش میدونه زحمت کشیدم با گل میام دیدنش دلم یه ذره شده براش سلاممو برسون

#فرمانده راهت ادامه داردخون توروشن کننده راه است. #خامنه ای یک تفکراست ویک تفکرهرگزنمی میرد...🇮🇷

@دعایشب  

🙏🏻لطفا دعا کنید استخدام تامین اجتماعی بشم🙏🏻لطفا دعا کنید شرمنده پدرومادرم نشم و هرچه زودتر برم سرکار و بی پولی نکشم🤲🏻😔اونا چشم امیدشون به من هست.🙏🏻🤲🏻💚🌹لطفا دعا کنید از خطا به دور باشم🤲🏻💚من روزهای سختی میگذرونم با دعاهاتون خوشحالم کنید لطفا🙏🏻😔

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز