2777
2789
عنوان

حاملگی یهویی

108 بازدید | 14 پست

سلام من دخترم تازه یک ماه دیگه میشه یک سالش بعد الان فهمیدم حاملم اصلا هم جون یه بچه دیگه رو ندارم اینا به کنار اگر جنسیت این بچه هم دختر باشه که احتمالا هست شدهرم واقعا میندازتم تو کوچه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ببین خدا به  کیا بچه میده من الان بچه دار نمیشم بعد شما دنبال جنسیتی واقعا که

من دنبال جنسیت نیستم بچه رو خدا میده هدیه ی خداست اما باور کن حرفاشون بد ادمو میسوزونه

من دنبال جنسیت نیستم بچه رو خدا میده هدیه ی خداست اما باور کن حرفاشون بد ادمو میسوزونه

بی توجه باش به حرفای دیگران شما مادری باید حتی اگر دختر هم بود بچتون جوری تربیت کنید و هدایتش کنید که فرزند صالحی باش والا من آدمایی میشناسم که دوتا دختر دارن یا ۳تا دختران از پسران موفق تر هستن 

چطوری نزر کنم وقتی همه میگن بچه هایی ک پشت سر هم میان جنسیتشون یکیه

نه این اصلا قطعی نیست خیلیارو دیدم نذر میکنن اگ پسر شه بزارن اسمشو محمد تو مفاتیح فککنم دعاشم هست ما کل خانوادمون بچه هاشون محمده نذر کردن 

.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز