2777
2789
عنوان

بیاین یه لحظه

48 بازدید | 11 پست

سلام. چند ساله جایی کار می کنم. نه بیمه داره نه درست حقوق می ده. همش تیکه تیکه پول می ده. الانم بیشتر حقوق اسفندم مونده. هر چی پیام. زنگ می زنم اصلا انگار نه انگار. جواب نمی ده. منم بهش پیام دادم حقوقمو ندی نمیام. بازم نداد. منم امروز نرفتم. امروز حوصلم سر رفت تو خونه. چی کار کنم . می ترسم بیکار بشم. چطور پولمو بگیرم ازش. 

اداره بیمه شکایت کنید اگه واریزی حقوق دارید و یا مدرکی که ثابت کنه شما اونجا شاغلی

آقا هستم محمود درویش میگه که : گاه در وجودمان به قبرستانی محتاجیم برای چیزهایی که درونمان میمیرند

اداره بیمه شکایت کنید اگه واریزی حقوق دارید و یا مدرکی که ثابت کنه شما اونجا شاغلی

مدرک ندارم. نمی خوام کار به شکایت بکشه. برو بیا زیاد داره. حالا حالا هم به پولم نمی رسم. 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مدرک ندارم. نمی خوام کار به شکایت بکشه. برو بیا زیاد داره. حالا حالا هم به پولم نمی رسم. 

راه حل دیگه ای ندارم متاسفانه

آقا هستم محمود درویش میگه که : گاه در وجودمان به قبرستانی محتاجیم برای چیزهایی که درونمان میمیرند

فردا نرم سر کار؟؟ 

به نظر من برید و درخواست گواهی اشتغال به کار کنید ازشون که ی مدرکی داشته باشی بهترین راه همون شکایته

آقا هستم محمود درویش میگه که : گاه در وجودمان به قبرستانی محتاجیم برای چیزهایی که درونمان میمیرند

به نظر من برید و درخواست گواهی اشتغال به کار کنید ازشون که ی مدرکی داشته باشی بهترین راه همون شکایته

وقتی اصلا محل به من نذاشت و با اینکه نرفتم سراغمو نگرفت برم چی بگم؟ بعدم چند روزه نیست اصلا. 

وقتی اصلا محل به من نذاشت و با اینکه نرفتم سراغمو نگرفت برم چی بگم؟ بعدم چند روزه نیست اصلا. 

اون که از خداشه شما نری سرکار چون میخواد حقوق نده الان شما باید پیگیر حقوق باشی

آقا هستم محمود درویش میگه که : گاه در وجودمان به قبرستانی محتاجیم برای چیزهایی که درونمان میمیرند

البته الان به شدت کمبود نیرو داره. و منو لازم داره.

نظر من اینه که مدرک شغلی جور کن و شکایت کن با این شرایطی که میگی

آقا هستم محمود درویش میگه که : گاه در وجودمان به قبرستانی محتاجیم برای چیزهایی که درونمان میمیرند

مشکل اینجاست که من شکایت نمی کنم. چون حق نون و نمک این چند سالو نگه می دارم

اگه اینطوری فکر میکنید پس بیخیال ی مدت حقوقتون بشید 

آقا هستم محمود درویش میگه که : گاه در وجودمان به قبرستانی محتاجیم برای چیزهایی که درونمان میمیرند

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

حس ششم😠😠

دریآ839 | 1 ثانیه پیش

کندالینی چیست

limaana | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792