nilofae مدیر استارتر عضویت: 1397/10/16 تعداد پست: 189 عنوان سربازی 89 بازدید | 6 پست داداشم ماه بعد اعزام ش هست ب سربازی خیلی بهش وابسته م و خیلی خیلی هم احساسی از بس الان گریه کردم سر درد گرفتم ....خیلی زیاد دوسش دارم چطوری باید دوری ش تحمل کنم این داره از الان دیونه م میکنه تو زیبا ترین آرزویی منی 1403/02/03 | 01:40 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
katanamman عضویت: 1401/03/26 تعداد پست: 211 بسلامتی ان شاء الله، تا چشم روهم بزاری هم عادی میشه هم اینکه ان شاء الله بسلامتی تموم میشه سربازیش.
nilofae مدیر استارتر عضویت: 1397/10/16 تعداد پست: 189 عزیزم راسته میگن سربازی شده ۱ سال و دو ماه؟ بله ولی برای اعزام های شهریور به بعد تو زیبا ترین آرزویی منی
nilofae مدیر استارتر عضویت: 1397/10/16 تعداد پست: 189 بسلامتی ان شاء الله، تا چشم روهم بزاری هم عادی میشه هم اینکه ان شاء الله بسلامتی تموم میشه سربازیش.& ... ایشالله تو زیبا ترین آرزویی منی
alone_mah عضویت: 1403/02/02 تعداد پست: 2328 خواهر منم دانشجو یه شهر دور شده..خیلی سختم بود قبل اینکه بره..ولی کم کم عادت میکنی..نگران نباش میشه واسه شادی روح پاک برادرم یه صلوات بفرستی؟:)✨🕊️🖤
بادمجان_گندیده عضویت: 1402/07/17 تعداد پست: 3600 بله ولی برای اعزام های شهریور به بعد اهاا ممنون گلم واسه عشقم پرسیدم