2789
عنوان

روز معلم

| مشاهده متن کامل بحث + 255 بازدید | 26 پست
شما هم اگه  اصلا دوست ندارید به نماینده کلاس بگید چون خوب قطعا همه میدونن که بالاخره پولی ...جم ...

ینی بد نیست اگه بگم؟

همکارام خیلی واکنش نشون دادن گفتن زشته و فلان بدتره بد نیس ینی؟


اخه میدونم دارن نفری ۱۵۰ جمع میکنن و من واااااقعا نمیخوام اینو و میدونم یسری از دانش اموزا کادو می ...

دست خودت نیست که 

باید لطفا خانوم معلم مهربونی مثلا شما رو تا حدی جبران کرد 🫶🏻😘🌹

ویکتور هوگو در یکی از کتاب های خود می‌گوید :(مرا برای دزدیدن تکه نانی به زندان انداختند و پانزده سال در آنجا نان مجانی خوردم!!این دیگر چه دنیایی است ؟)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بچه حس بد میگیره ببینه همه کادو دادن و اون نده ولی اگه معلم تو کلاس اعلام کنه اون حس بد برداشته می ...

من همیشه یواشکی میدادم که بچه های که نمیدن احساس ناراحتی ... نکند

ویکتور هوگو در یکی از کتاب های خود می‌گوید :(مرا برای دزدیدن تکه نانی به زندان انداختند و پانزده سال در آنجا نان مجانی خوردم!!این دیگر چه دنیایی است ؟)
ینی بد نیست اگه بگم؟ همکارام خیلی واکنش نشون دادن گفتن زشته و فلان بدتره بد نیس ینی؟

نه بد نیست من چون سه تا دانش اموز داشتم تابحال دوبار معلمها این کار رو کردن اصلا بد نیست به نماینده کلاس قطعی بگو اگه کسی کادویی ...بیاره من پس میدم دیگه نمیارن 


دیگه تابلو همه معلمها میدونن که مادرها پشت سنگر کاری دارن میکنن😊منم با هدیه معقول موافقم اما بعضیها دیگه گند یه چیز در میارن 

نه بد نیست من چون سه تا دانش اموز داشتم تابحال دوبار معلمها این کار رو کردن اصلا بد نیست به نماینده ...

اره درست میگید

متاسفانه نماینده مادرای من وسطای سال رفت و من نماینده جایگزین نکردم

تو گروه کلاسم باید بگم

اگه کسی نخواد بده خوب نمیده اجباری نیست که 

عزیزم نمیشه مجبوری به خاطر بچه ات تابع جمع باشی 

الان از جمع مادرهایی که میخان کادو رو بدن من میدونم که حداقلش ۴ نفر موافق نیستن ومجبورن که پول رو بدن 


وقتی از کلاس ۲۵ نفری همه دارن مشارکت میکنن نمیشه بگی من نمیخام البته همه اینها فقط ادم بچه شو در نظر میگیره 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

خدایا

بسى | 26 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز