2777
2789
عنوان

روز معلم

255 بازدید | 26 پست

سلام دوستان

بنظرتون زشته اگه معلم بگه برا من کادو نیارید؟

من معلمم و به هییییچ وجه دلم نمیخواد برام کادو بیارن

میدونم که دارن پول جمع میکنن کارت هدیه بگیرن ولی اصلا دلم نمیخواد به روز معلم فک میکنم حالم بد میشه

به همکارام گفتم تو گروه کلاسیم بگم هیچکی برام کادو نیاره گفتن اینجور بدتره شاید کسی نخواد اصن چیزی بیاره تو اینجور میگی بدتر اینجور برداشت میکنن که برا من کادو بیارید😐

چکار کنم بنظرتون؟

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


واکنش خاصی نشون نده 

خود بچه ها می‌دونند چجوری سورپرایز کنند 

فقط یادت باشه موقعی که خواستند مادو هارو به شما بدن 

بگو که بزرگترین کادوی من نمرات خوب شماست و از اینجور حرف ها 

البته این حرف رو به دوره ابتدایی بگو

و برای هر پایه‌ی یک چیز خوب انتخاب کن و بگو

ویکتور هوگو در یکی از کتاب های خود می‌گوید :(مرا برای دزدیدن تکه نانی به زندان انداختند و پانزده سال در آنجا نان مجانی خوردم!!این دیگر چه دنیایی است ؟)
خدا خیرت بده حتما به بچه ها بگو تو گروه به مادرا هم اعلام کن تو این گرونی خیلیا تو مضیقه هستن  ...

آخه واجب نیست که حتما باید کادو بدند 

می‌تونه یک تشکر زبانی هم کافی باشه 

ویکتور هوگو در یکی از کتاب های خود می‌گوید :(مرا برای دزدیدن تکه نانی به زندان انداختند و پانزده سال در آنجا نان مجانی خوردم!!این دیگر چه دنیایی است ؟)
آره بگو  بعضی بچه ها والدینشونو تو فشار میزارن ک حتما پول بدن

من خودم تا پایه راهنمایی همیشه

چیز های گرون قیمت می‌خریدم ....

الان میبینم که با یک تشکر هم میشد☺️🌹🤣

ویکتور هوگو در یکی از کتاب های خود می‌گوید :(مرا برای دزدیدن تکه نانی به زندان انداختند و پانزده سال در آنجا نان مجانی خوردم!!این دیگر چه دنیایی است ؟)

عزیزم من منکر زحمات شما نیستم 

اما واقعا بعضی ها شور یه چیز رو درمیارن کلاس دخترم گفتن مادراا نفری ۵۰۰ بیارید خداییش خیلی زیاده مخصوصا منیکه سه تا دانش آموز دارم اگه بدم خوب قطعا سختم هست اگه بگم نه دخترم تو کلاس میترسم خجالت زده بشه 


معلم کلاس سوم دختر بزرگم چند روز قبل روز معلم اعلام کرد که به عیچ عنوان هیچ هدیه ای رو قبول نمیکنم خیلی قطعی گفت نماینده کلاس هم از بعضی ها که پول گرفته بود پس داد

 

معلم هم گفته بود اگه دلتون خواست برای پدر ومادرم صلوات بگید 


چی کادو میدادی مثلا 

یادمه یک پکیچ کاملا قهوه خوری داده بود برای خانم معلممون

یا یکبار ظروف کامل مانند بشقاب ، قاشق، چنگال و ....


ویکتور هوگو در یکی از کتاب های خود می‌گوید :(مرا برای دزدیدن تکه نانی به زندان انداختند و پانزده سال در آنجا نان مجانی خوردم!!این دیگر چه دنیایی است ؟)
واکنش خاصی نشون نده  خود بچه ها می‌دونند چجوری سورپرایز کنند  فقط یادت باشه موقعی که خوا ...

اخه میدونم دارن نفری ۱۵۰ جمع میکنن

و من واااااقعا نمیخوام اینو

و میدونم یسری از دانش اموزا کادو میخوان بگیرن

کادو ام نمیخوام

کلا هیچی نمیخوام و نمیدونم اینو چجور بیان کنم

من خودم تا پایه راهنمایی همیشه چیز های گرون قیمت می‌خریدم .... الان میبینم که با یک تشکر هم میشد☺️ ...

بچه حس بد میگیره ببینه همه کادو دادن و اون نده

ولی اگه معلم تو کلاس اعلام کنه

اون حس بد برداشته میشه

دوباره میسازمت💪

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز