2777
2789
عنوان

خیلی حالم بده😭

101 بازدید | 1 پست

باردارم تب میکنم دکتر بهم استامینوفن ۵۰۰ داده هر ۸ ساعت تا الان دوتا خوردم تبم تا ۳۸/۵ می‌ره خیلی نگرانم هم بخاطر تب هم استامینوفن

خدایا شکرت🙏🏻                                                              قسم به روشنایی . و قسم به شب چون آرام گیرد . پروردگارت تو را رها نکرده و با تو دشمنی نمیکند(الضحی)

عزیزم من تو بارداری آنفلوآنزای شدید گرفتم و متاسفانه علی رغم میلم مجبور شدم کلی دارو بخورم چون حالم خیلی بد بود و کلی هم آنتی بیوتیک  خوردم البته با تجویز پزشک ...توکلت به خدا باشه و تحت نظر دکتر باش اتفاقی نمیفته ...ولی یادمه میرفتم  چکاپ ...حتما تحت نظر دکتر باشین 

خدایا،راهی نمی بینم ،آینده پنهان است، اما مهم نیست همین کافی ست که تو راه را میبینی و من تو را...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792