بهاری۷۷ مدیر استارتر عضویت: 1402/12/11 تعداد پست: 156 عنوان مردا هم.. 172 بازدید | 7 پست منو شوهرم س ماه جدا زندگیم میکنیم هنو درخواست طلاق ندادیم ،،،،خواستم ببینم مرداهم مثل زنا بعضی وقتا دلتنگ میشن ؟یا اصلا فرقی واسشون نداره؟دل خانمش شکوندن عذاب وجدان میگیرن؟ 1403/01/31 | 02:23 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
بنده_خدا_هستم عضویت: 1402/09/04 تعداد پست: 6243 اونها هم دل دارن خب غروب غیرت ما را کسی نخواهد دید............
همتای_او عضویت: 1402/04/15 تعداد پست: 3206 اره خب ولی بعضی هاشون کله خراب تر ازین حرفا ک بروز بدن در تلاش برای آدم بهتری بودن🌱
cariz عضویت: 1401/12/25 تعداد پست: 3720 ببین انسان جفت آفریده شده ولی هر دو انسانن با ذات مشترک ولی روحیات متفاوت
بهاری۷۷ مدیر استارتر عضویت: 1402/12/11 تعداد پست: 156 ببین انسان جفت آفریده شده ولی هر دو انسانن با ذات مشترک ولی روحیات متفاوت یک ماه ب من پیام نداده امروز سالگرد نامزدم ناراحتم
cariz عضویت: 1401/12/25 تعداد پست: 3720 یک ماه ب من پیام نداده امروز سالگرد نامزدم ناراحتم چی بگم ، شاید دیگه نمیخوادت ، شاید غرورش اجازه نمیده و ....