sahele88 مدیر استارتر عضویت: 1402/10/29 تعداد پست: 406 عنوان ویپاد 669 بازدید | 8 پست بچه ها من وام یک ملیونی ویپاد رو گرفتم بعد پرداختش کردم الان وام دوملیونی باز شده ولی بهم نمیده چیکار کنم 1403/01/31 | 00:11 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
sahele88 مدیر استارتر عضویت: 1402/10/29 تعداد پست: 406 ارورش چیه میگ با بهبود رفتار مالی این گزینه رو فعال کنین بااینک من بلافاصله مبلغو بعد ده روز واریز کردم
sahele88 مدیر استارتر عضویت: 1402/10/29 تعداد پست: 406 ارورش چیه تورو خدا بگید چیکار کنم واقعا نیاز دارم بهش اگ میدونستم بهم نمیده دو تومنو یه تومنو نمیدادم
رز_بنفش_موقت عضویت: 1402/10/15 تعداد پست: 10576 میگ با بهبود رفتار مالی این گزینه رو فعال کنین بااینک من بلافاصله مبلغو بعد ده روز واریز کردم چقدر توی حسابت هست؟ سوال پوستی یا پزشکی داشتید درخدمتم
یاسمینگولا عضویت: 1396/07/13 تعداد پست: 3428 چیزی نیست خب شما باید با کارت کار کنی مثلا اگه پونصد تومان بریزی تو کارتت بنظرم دوتومنی رو بتونی بگیری من خودم هر پامو ده روزه پس دادم و وام بعدی رو گرفتم ولی مشکلی پیش نیومد چون با کارتن کار میکردم بنی واریز و برداشت داشتم و باهاش خرید میکردم
tanhayshab عضویت: 1402/07/03 تعداد پست: 20 ویپاد حساب باز کنید و کد معرف منو بزنید تا هر دو سود کنیمC1OESN
tifani2 عضویت: 1402/09/26 تعداد پست: 8484 باید دومیلیون بریزی توش تا بتونی دوتومن وام بگیری گر بدقت بنگری هر روز روز محشر است.