2777
2789
عنوان

افکار منفی

657 بازدید | 17 پست

افکار منفی ولم نمیکنن همش یه صدایی تو سرم میگه برو خودتو بکش مجبوری دیگه این زندگی به دردت نمیخوره خودمم هیچ امیدی به زندگی ندارم با اون حال که عاشق زندگی کردن بودم ولی افسردگی گرفتم فقط بخاطر مادرم و گناهش این کارو نمیکنم😔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

امتحانش مجانیه 😍😍😍


⛔️زندگی با افکاری منفی مانند خشم و نگرانی برای اغلب افراد طبیعی شده است .


⚠️مشکل این است که وقتی به این افکار منفی اجازه ورود می‌دهیم جای افکار خوبی که باید در ذهنمان باشند گرفته میشود.


♻️زندگی خودتان را مثل مخزن تصور کنید شما آفریده شده اید تا پر از لذت ،آرام، اعتماد به نفس و خلاقیت باشید.


❌اما اگر اجازه دهید نگرانی وارد شود آرامش را به بیرون می ریزید برای هر دوی آنها جا نیست .


☢دلیلی که بعضی از مردم از زندگیشان لذت نمی برند این است که ذهن آنها توسط افکار منفی زیادی آلوده شده است.


فردی را تصور کنید که ذهنش را  با ۱۰ درصد نگرانی از کار

۱۲ درصد احساس ناراحتی از همسایه

۲۰ درصد احساس شکست و گناه به خاطر  اشتباهات گذشته

۹ درصد احساس حسادت به خاطر اینکه یکی از فامیل زندگی خیلی بهتری از او دارد.


😱 او متوجه نیست که ۷۰ درصد از فضای ذهنش  از چیزهای منفی پر شده است


⁉️چقدر فضای ذهنتان درگیره شکستهای گذشته است ؟

چقدر ترس از آینده دارد؟

چقدر حسادت و رنجش و درگیری با دیگران در ذهنتان دارید؟


📛 هر چه قدر هست خیلی زیاد است


👌هیچ جایی به احساس نگرانی ترس و غم و اندوه ندهید.


✅این افکار منفی نمی توانند بیایند و به صورت خودکار جایی بگیرند شما باید آنچه را که وارد ذهنتان می شود کنترل کنید شما افکارتان را کنترل می‌کنید و اجازه ورود به ذهنتان را میدهید.


بهترین و قویترین تکنیک برای رفع اینگونه افکار

ذکر شریف استغفار هست

فقط کافیه ۳ ماه هر روز حداقل روزی ۳ هزار تا بگید

تا اثرات فوق العاده معنوی،مادی،خانوادگی و...ببینید

❣استغفرالله ربی و اتوب الیه

منم مثل شمام با کوچکترین مشکا بفکر خودکشی میفتم و بخاطر دخترم نمیکنم اینکارو  دکتر هم رفتم فای ...

دقیقا ما مشکلی داریم تقصیر اطرافیان نیست باید مبارزه کنیم  ولی نادیده گرفتنش خیلی سخت😭

همه اینجا تاپیک میزنن افسرده ایم ولی دنبال درمانش نیستن افسردگی رو اگر جدی نگیری نابودت میکنه ورزش و ...

خب عزیزم مردم خودآزاری ندارن که نرن حتما یا وقتشو ندارن یا هزینشو بعضی ها واقعا نمیدونن باید به کجا مراجعه کنن

امیدوارم همه خوب بشن

 فایده نداشته باشه چی؟

خودتم باید ب خودت کمک کنی الان ببین یه حرف منفی دیگ زدی سعی کن کوچکترین حرف منفی نزنی کانال روانشناسی و مشاوره خیلی بخون حتی اگ نری دکتر

اگه دیدی جوابتو ندادم درحدم نیستی وقتمو برا پیام دادن دوباره برات بزارم😏

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792