2789

قدیم‌ها اینجا بچه ها روش شوک یخ و یک نوع رژیم نخود بود انجام میدادن بی تاثیر نبود 


فاصله اجتماعی را رعایت کنید! ازآدم مشکوک به ویروس ۲ متر؛از آدم دروغگو ۱۰ متر،ازآدم ریاکار ۱۰۰ متر                  ازآدم متعصب ۱۰۰۰ متر،ازآدم حسود ۱۰/۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ متر 🤦

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

میشه بگی چیا مصرف کردین 

بعد هز پایان پریودی تا آزاد شدن تخمک مرتب دوسین خوردم صبح و شب

تو همین تایم هرشب زعفران دم کرده غلیظ یه لیوان کوچیک قبل خواب

پودر کاسنی هم هرشب شوهرم خورد یه قاشق تو یه لیوان آبجوش ولرم

بعد هز پایان پریودی تا آزاد شدن تخمک مرتب دوسین خوردم صبح و شب تو همین تایم هرشب زعفران دم کرده غلی ...

مممنونم عزیزم ک جواب دادین من الان ۳ روز عقب زدم اما بی بی دیروز گذاشتم منفی شد گیاهی خوردم اما هنوزم خبری نیست 

موندم چیکار کنم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792