2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

آره زبانم خوبه ولی مدرک ندارم ...

اشكال نداره.يه اموزشگاه برو ttc بگذرون 1 ماه بيشتر وقتتو نميگيره.همونجا مشغول به كار شو. 

حتی انجام دادن یه کار اشتباه بهتر از هیچ کاری نکردن و دست روی دست گذاشتنه.

اتفاقا دنبال ttc هستم ولی راستش از مصاحبه قبلش یکم میترسم چون تا حالا جایی مصاحبه ندادم   ... 

شما خودت ttc  داری؟ کدوم موسسه برم خوبه؟ 

حقوق تدریس تو آموزشگاه خوبه؟

اتفاقا دنبال ttc هستم ولی راستش از مصاحبه قبلش یکم میترسم چون تا حالا جایی مصاحبه ندادم     ...

اره عزيزم. من ttc اموزشگاه سپهر رفتم ميدون وليعصر همونجا هم مشغول شدم نيمه وقت. واقعيتش اصلا حقوق چشم گيري نميدن .هر جلسه 7000 تومن. اما خب اگر نيمه وقت جايي بخواي بري منشي هم وايسي بيشتر از 500 نميدن كه به نظر من حداقل تدريس زبان اسمش  بهتره  

در مورد ازمونشم نگران نباش. چون اول به شما كلاساي كودكان رو ميدن.بيشتر انرژي و پشتكارت مهمه اوايل. ولي تلفظ كلمات براشون خيلي مهمه حواست باشه

حتی انجام دادن یه کار اشتباه بهتر از هیچ کاری نکردن و دست روی دست گذاشتنه.
 من علوم ارتباطات میخونم ... ترم 4 

شما كه رشتت اينه چندتا دفتر مجله سربزن . گزارشگر. مقاله نويس ويراستار و ازين چيزا لازم دارن حتما

حتی انجام دادن یه کار اشتباه بهتر از هیچ کاری نکردن و دست روی دست گذاشتنه.
اره عزيزم. من ttc اموزشگاه سپهر رفتم ميدون وليعصر همونجا هم مشغول شدم نيمه وقت. واقعيتش اصلا حقوق چش ...


آره منشی نیمه وقت هم همینقدر میدن حدودا ... خیلی فرقی نمیکنه کدوم موسسه برم مدرک بگیرم؟ یکی ازدوستام سفیر رفته یکی دیگه ایران استرالیا

شما كه رشتت اينه چندتا دفتر مجله سربزن . گزارشگر. مقاله نويس ويراستار و ازين چيزا لازم دارن حتما


آخه خیلی حرفه ای بلد نیستم   اونا خودشون دوره ای چیزی دارن؟

آره منشی نیمه وقت هم همینقدر میدن حدودا ... خیلی فرقی نمیکنه کدوم موسسه برم مدرک بگیرم؟ یکی ازدوستام ...


موسساتي مثل سفير ممكنه سختگير باشن. يه نكته كه بايد در نظر بگيري هر موسسه اي ttc خودشو قبول داره.يعني مثلا     اگه سفير مدرك بگيري ايرانمهر قبول نميكنه معمولا ميگن دوره خودمونو بايد بگذروني. پس از اول يه موسسه كه استخدام داره برو همونجا دورشو بگذرون. بعدم موسسه زبان زياده همه هم مثل همن اتفاقا تازه كارا امكان جذب نيروشون بيشتره

حتی انجام دادن یه کار اشتباه بهتر از هیچ کاری نکردن و دست روی دست گذاشتنه.
آخه خیلی حرفه ای بلد نیستم     اونا خودشون دوره ای چیزی دارن؟

والا من اينو نميدونم. اما يادمه زمان دانشجويي چندتا از همكلاسي هام رفتن. فوقش 2-3 ماه بدون حقوق ميري كارو ياد ميگيري تا حدودي

حتی انجام دادن یه کار اشتباه بهتر از هیچ کاری نکردن و دست روی دست گذاشتنه.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز