من پارگی دیسک داشتم دردی که از کمر تو پا پخش بشه نشونه تحت فشار بودن دیسکه و بهتره که با ام آر آی بررسی بشه که تو چه مرحله ای هست ..اینکه میگین احساس سردی تو پا رو نداشتم ولی گز گز و سنگینی هست
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
چه علائمی دیگه داری من پاین کمرم خیییلی زیاد درد می کنه ممکنه دیسک داشته باشم؟
منم چندین سال همیشه پایین کمرم درد میکرد اهمیت نمیدادم که دیگه دیسکم پاره شد حتما مراعات کن که رفته رفته مشکل شدت نگیره البته همیشه هم این مدل دردا نشونه مشکل دیسک نیست ممکنه از چیزای دیگه هم باشه مثل مشکلات زنانه یا حتی مشکل گوارشی
مامانم دیسک کمر داره که دکترا میگن عمل نیاز نیست. به شدت سردی پا داره. گزگز شدید هرجور دکتری هم برد ...
ام آر آی انجام داده؟ درسته عمل آخرین راهه اونم درشرایط خطرناک و جاد پیشنهادش میدن به هر حال عوارض داره منم جراحی شدم با عوارضش دارم دست و پنجه نرم میکنم..حتما بگو پیش متخصص طب فیزیکی بره خیلی کمک کننده ست یه سری ورزش های مخصوص هست که واقعا اگه انجام بدن خیلی خیلی تاثیر خوبی دارن