2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

شهرستان بودیم شهرمون اومده بود تقریبا یک ساعت راه قسمت نشد برم و عاشقشم

دوست عزیزم یادت باشه قدرت دست خداست اون برات میچینه نه آدما به خودش اعتماد کن و از خودش بخواه اونی که تورو آفریده هیچ وقت تورو به حال خودت ول نمیکنه به حرف دلت گوش میده بهترین مخلوقش تویی دورت بگردم حرص حرف و کارا دیگران نخور به خدای خودت بچسب باور کن قدرت برا خداس باکمک قدرت و بزرگی خدات بجنگ تا برسی به هرچی که تو ذهنت یا قلبت داری :) فاطمه هستم مهربون عاشق رنگ قرمز و کمی بی عصاب خیلی جاها با حرفایی ک شنیدم کم اوردم ضعیف شدم بی عصاب تر قاطی داغون اما دوباره با کمک خدای خودم پاشدم به این باور رسیدم که قدرت دست خداس و تا اون نخواد هیچ اتفاقی نمیوفته از خودش خواستم و میدونم خدایی ک همیشه هوامو داشت هیچ وقت ولم نمیکنه به قلبم گوش میده و من با وجود خدا ادامه میدم و تا زره جونی که در بدن دارم میجنگم برا زندگیم من خدارو دارم . همیشه خدا هست فقط تو گاهی فکرای بد میکنی دوست عزیزم با قدرت خدای خودت ادامه بده به هیچ حرف کاری اهمیت نده تو خدارو داری چی بهتر این؟ یه خانومی دیدم گفت ذکر یا الله سنگ از زمین بلند میکنه انقدر گفت تا مشکلش حل شد = نتبجه حرفام گلی 
قربونت من خیلی دوس داشتم بیاد ولی کسی همراه نیومد تنها باید برم 

اخی..منم کنسرت یاسینیو تنها رفتم..ولی کنسرت مجید رضویو با دختر خاله هام رفتم‌‌ولیی اصلااا بهم خوش نگذشت.هی باهم لوس بازی درمیاوردن میخندبدن ب من محل نمیدادن..منو انداخته بودن ی گوشه تنها نشستم..اعصابم خورد شد‌.اصن کنسرت کوفتم شد..همون تنهایی بهتره‌:)

دلبر ناب دلم .کاربری برای دو نفرع‌. من و رفیقم. پس کارآگاع بازی درنیارید😐
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  1 ساعت پیش