mmelisaamm مدیر استارتر عضویت: 1402/02/13 تعداد پست: 4511 عنوان برمیگرده؟ 293 بازدید | 25 پست امیر حسین؟ خُدا گواهه"صَبر"Ayatay,🤍13فروردین ۱۴۰۳،ببینیم چی در انتظاره...هرچه پیش آید خوش آید🤍خدایا شکرت📿🤍🤗 1403/01/26 | 11:38 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
جانانم۱۳۸۰ عضویت: 1402/08/26 تعداد پست: 2747 آدم چیزیو که بالا آورده دوباره نمیخوره دختر خوب اگر صدای کفتار هارا شنیدی شک نکن که شیری بر زمین افتاده است.
mmelisaamm مدیر استارتر عضویت: 1402/02/13 تعداد پست: 4511 آدم چیزیو که بالا آورده دوباره نمیخوره دختر خوب آخه دلم براش تنگ شده خُدا گواهه"صَبر"Ayatay,🤍13فروردین ۱۴۰۳،ببینیم چی در انتظاره...هرچه پیش آید خوش آید🤍خدایا شکرت📿🤍🤗
mmelisaamm مدیر استارتر عضویت: 1402/02/13 تعداد پست: 4511 نه برنمیگرده 🙂 خُدا گواهه"صَبر"Ayatay,🤍13فروردین ۱۴۰۳،ببینیم چی در انتظاره...هرچه پیش آید خوش آید🤍خدایا شکرت📿🤍🤗
fati_qmgin عضویت: 1400/03/30 تعداد پست: 3137 برا من برگشت ی سری حرفای احساسی زد احساسات منو جریحه دار کرد دوباره کاش برنمیگشت من قصد فراموشیشو داشتم الان نمیتونم💔 من ی درونگرام تو چی :)🌱
mmelisaamm مدیر استارتر عضویت: 1402/02/13 تعداد پست: 4511 سوال این روزهای من از همه:) برمیگرده؟:) شاید برگشت🙂💔 خُدا گواهه"صَبر"Ayatay,🤍13فروردین ۱۴۰۳،ببینیم چی در انتظاره...هرچه پیش آید خوش آید🤍خدایا شکرت📿🤍🤗
سیندرلایی_در_شب عضویت: 1402/12/12 تعداد پست: 1288 آخه دلم براش تنگ شده همه همینیم:)چقدر مظلوممم:))))))
mmelisaamm مدیر استارتر عضویت: 1402/02/13 تعداد پست: 4511 برا من برگشت ی سری حرفای احساسی زد احساسات منو جریحه دار کرد دوباره کاش برنمیگشت من قصد فراموشیشو دا ... موند برات؟ینی آدم شد یا هنو مث قبله؟🙂💔 خُدا گواهه"صَبر"Ayatay,🤍13فروردین ۱۴۰۳،ببینیم چی در انتظاره...هرچه پیش آید خوش آید🤍خدایا شکرت📿🤍🤗
سیندرلایی_در_شب عضویت: 1402/12/12 تعداد پست: 1288 موند برات؟ینی آدم شد یا هنو مث قبله؟🙂💔 داره میگه دوباره رفته...:)
mmelisaamm مدیر استارتر عضویت: 1402/02/13 تعداد پست: 4511 همه همینیم:) چقدر مظلوممم:)))))) میدونم چقدر نامرده اما یاد خاطره هامون میافتم لبخند میاد رو لبم هنوز باورم نمیشه دیگه ندارمش خُدا گواهه"صَبر"Ayatay,🤍13فروردین ۱۴۰۳،ببینیم چی در انتظاره...هرچه پیش آید خوش آید🤍خدایا شکرت📿🤍🤗
سیندرلایی_در_شب عضویت: 1402/12/12 تعداد پست: 1288 میدونم چقدر نامرده اما یاد خاطره هامون میافتم لبخند میاد رو لبم هنوز باورم نمیشه دیگه ندارمش یکم طول میکشه اوکی شی ما ی ۵ روزی هست دوریم از هم
mmelisaamm مدیر استارتر عضویت: 1402/02/13 تعداد پست: 4511 داره میگه دوباره رفته...:) هی بابا🙂 خُدا گواهه"صَبر"Ayatay,🤍13فروردین ۱۴۰۳،ببینیم چی در انتظاره...هرچه پیش آید خوش آید🤍خدایا شکرت📿🤍🤗
fati_qmgin عضویت: 1400/03/30 تعداد پست: 3137 موند برات؟ینی آدم شد یا هنو مث قبله؟🙂💔 فقد اومد از دلتنگیش گفتالبته این که منم بهش گفتم دیه پیام نده بی تاثیر نبودچقد دخترا باید قوی باشن ک پا بزارن رو این همه احساس و بگن برو... من ی درونگرام تو چی :)🌱