2777
2789
عنوان

گاهییی...💔

42 بازدید | 0 پست

گاهی اوقات اطرافیان حرفایی میزنن شاید از روی عصبانیت شاید هیچ منظور خاصی نداشته باشن اما تو و وجودت همراه با اون حرف خورد میشی .. میشکنی ... تیکه تیکه میشی ... همیشه اون حرف گوشه ی مغزت میمونه حتی اگه طرف رو ببخشی حتی اگه سعی کنی اون حرف رو فراموش کنی نمیتونی .. اگه عصبانی هستیم بهتره هیچکاری نکنیم و صبر کنیم تا اروم شیم .. همیشه مراقب حرفایی که میزنیم باشیم تا دل نشکنیم ..))))

💔
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

نامزدی زوده

moui | 46 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز