چندسالشه بیشتر از سی سال باشه با تلاش هیچی نداشته باشه بقیشم تلاش کنه باز چیزی نخواهد داشت کاری درصورتی خوبه که نسبت به سنش چیزای متوسط رو تهیه کرده باشه حداقل
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
قطعا نه . به نگاه به نرخ تورم و دلار بندازید به خانواده هم نشون بدین
همه این مشکلات رو میدونم اما گفتم نظرات شما رو ک گروهی از جامعه دخترا هستید ب خانواده نشون بدم ک با واقعیت کنار بیاد وب لطف کلام شما ما از زیر فشار اصرار ازدواج خلاص شیم