2777
2789
عنوان

وای 😭😭😭😭😭

68 بازدید | 3 پست

الان تقریبا یک ماه و نیمه قاعدگیم عقب افتادهه هیچ علائمی از کیست و دل درد هم ندارم اصلاا

چی میتونه باشه دلیلش خیلی نگرانمم 

میتونه استرس باشه ؟ هیچ وقت سابقه نداشته اینجوری 

قرصی چیزی نباید بخورم؟

۱۸ سالمه....

 از مردمی که تولد یک کودک را سرگرمی و زندان یک سگ را دلگرمی و قفس بلبل را موسیقی میپندارند عشقی فوران نخواهد شد... در جهنمی که میگریند برای خروج تنها خنده را دیوانگی و بهشت را آرزو میتوان پیدا کرد🌙💕                                       ای کاش بر قلبم طلوع میکردی تا آتش چشمانت بر هر کسی جز من خاموش میشد✨     

حتما دکتر برو شاید تنبلی تخمدان داشته باشی اما سرخود هیچ دارویی نخور مخصوصا داروهای هورمونی 

غنچه با دل گرفته گفت: زندگی  ...  زندگی لب ز خنده بستن است   گوشه ای درون خود نشستن است  ...  گل به خنده گفت: زندگی شکفتن است   با زبان سبز راز گفتن است ...  گفتگوی غنچه و گل از درون باغچه باز هم به گوش میرسد...  تو چه فکر میکنی   کدام یک درست گفته اند   من فکر میکنم گل به راز زندگی اشاره کرده است   هرچه باشد او گل است  ...  گل یکی دو پیرهن بیشتر ز غنچه پاره کرده است   "قیصر امین پور"
حتما دکتر برو شاید تنبلی تخمدان داشته باشی اما سرخود هیچ دارویی نخور مخصوصا داروهای هورمونی 

هیچ علائمی نداره؟؟؟دل درد و ..

 از مردمی که تولد یک کودک را سرگرمی و زندان یک سگ را دلگرمی و قفس بلبل را موسیقی میپندارند عشقی فوران نخواهد شد... در جهنمی که میگریند برای خروج تنها خنده را دیوانگی و بهشت را آرزو میتوان پیدا کرد🌙💕                                       ای کاش بر قلبم طلوع میکردی تا آتش چشمانت بر هر کسی جز من خاموش میشد✨     

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

هیچ علائمی نداره؟؟؟دل درد و ..

تنبلی ؟ مهمترین علامتش پریود نا منظمه اما اگه درمان نکنی ریزش مو جوش صورت و عصبی شدن و کم خوابی هم دنبالش میاد

غنچه با دل گرفته گفت: زندگی  ...  زندگی لب ز خنده بستن است   گوشه ای درون خود نشستن است  ...  گل به خنده گفت: زندگی شکفتن است   با زبان سبز راز گفتن است ...  گفتگوی غنچه و گل از درون باغچه باز هم به گوش میرسد...  تو چه فکر میکنی   کدام یک درست گفته اند   من فکر میکنم گل به راز زندگی اشاره کرده است   هرچه باشد او گل است  ...  گل یکی دو پیرهن بیشتر ز غنچه پاره کرده است   "قیصر امین پور"
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز