2777
2789
عنوان

اسم پسر کدوم ؟؟؟؟؟؟

167 بازدید | 11 پست

آیکان یا آرکان؟ 

تعداد رای : 19
نظرسنجی
آیکان
4
21%
آرکان
15
78%

تو دلیه مامانی تو روزهایی ک فکرشم نمیکردم اومدی تو دلم و‌شدی معجزه ی زندگیم ♥️ از خدا فقط سلامتی تو خواستم🤱🏻.پسر زیبای من هزاران بار وجودت رو شکر🩵 

هیچکدوم

"ارغوان میبینی؟ به تماشاگهِ ویرانیِ ما آمده‌اند..." "ملتی هستیم که هنوز خشنونت رو مردونگی، حماقت رو نجابت، شادی رو هرزگی، دزدی رو زندگی میدونیم؛ راه درازتری تا انسانیت داریم. و راه دراز تری تا آرامش و عشق." "مدرسه که میرفتیم، هربار که دفتر مشقمون رو جا می ذاشتیم معلممون میگفت: مواظب باش خودتو جا نذاری! ما می خندیدیم و فکر می کردیم نمیتونیم خودمونو جا بذاریم! بزرگ که شدیم بارها و بارها خودمونو جا گذاشتیم؛ توی یه کافه، توی یه خیابون، توی یه شعر..." " اگه سوال در زمینه کنکور تجربی داشتید بپرسید 📚🤍"

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

راستش هیچکدوم

👩‍👧‍👧💞I'm tork*🙋🏻‍♀️... Mom of twins*  ✨ی دختر لجباز 🤪عاشق رقص💃و آواز🎧(همه جا آهنگ حموم،مسافرت،موقع خواب و..🫡🥴😁) عکاسی هم میکنم عاشق عکس گرفتنم😍📷 عاشق مرغ🍗پیتزا🍕 و همه چی🤣عاشق خرمالو و خوراکی های شیرین،شیرموز هم خیلی دوس😋وای نگم از بادوم زمینی🥹 شماهم مث من وقتی از ی چیزی خوشتون میاد دوسه بار شات میگیرین(حتی آهنگی رو که دوس دارم دوسه بار دانلود میکنم )یا من دیوونم؟!😶‍🌫️🤔 تتل🖤شادمهر🤍شایع ٫:چرا قشنگ زدن به ریشه چرا حال من خوش نی اوضاع قشنگ ترم که میشه هرکاری کنی دیگ این بدن،بدن نمیشه💔tatal  ای کاش حقم از تموم زندگی تنها تو باشی من عاشق تنهاییم ,تنها بشم, اما تو باشی ٫؛🤍🖇️ Shadmehr عطر خوب بزن،خوشتیپ بچرخ ؛بالاخره پستچی به در میزنه ی روز بده خبر خوب✨ shayea    من خیلی خیلی سادم با احساسات من بازی نکنید لفطا🥹😕💔اگه جایی باهاتون دعوا کردم متاسف حتما از جای دیگ اعصابم خورده وگرنه اهل دعوا نیستم🙌ولی اگه واقعا باهاتون دعوا کردم و ناراحتم کردین از چشمم میفتین 🤗 و اگه تاپیک دیگ  باهاتون حرف زدم بدونید یادم نمیمونه که دعوا کردم🤣 ۱گ خوابتون نمیبره یعنی تو خواب یِ نفر دیگه اید!  ۲هرچی آیکیو بیشتری داشته باشین بیشتر خواب میبینین!۳آخرین کسی ک بهش فک کردین دلیل خوشحالی یا ناراحتیتونه! #دختری_که_هیچکس_دوستش_ندارد♥ لایک دوس دارم منو هرجا دیدین بلایکین😁

حالا اسمش آرکان یا آیکان یا چیز دیگه ای انتخاب کردین  انشاالله که به خوشی دنيا بیاد آقا پسرتون ...

تشکر گلم🌹

تو دلیه مامانی تو روزهایی ک فکرشم نمیکردم اومدی تو دلم و‌شدی معجزه ی زندگیم ♥️ از خدا فقط سلامتی تو خواستم🤱🏻.پسر زیبای من هزاران بار وجودت رو شکر🩵 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز