mini_k مدیر عضویت: 1403/01/20 تعداد پست: 34 عنوان عمل بینی | مشاهده متن کامل بحث + 424 بازدید | 17 پست سلام دوستان من برای اردیبهشت پیش دکتر مونا رضازاده نور وقت عمل بینی دارم خواستم بدونم کسی هست که پیش ایشون عمل کرده باشن؟ 1403/01/20 | 16:09 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
kosarsh عضویت: 1401/07/18 تعداد پست: 968 همون روز عمل پرداخت میکنم به من گفتن ۱۸م ۱۸ م چقدر کم😯من تهران از دونفر قیمت گرفتم بین ۵۰ تا ۶۰ بودن
zooohre عضویت: 1402/11/24 تعداد پست: 4 من چون بینی افتادگی داره فقط میخوام افتادگی برطرف بشه یکم جمعتر بشه سلام عزیزم عمل کردید پیش دکتر رضازاده؟؟ راضی هستید
دلشکستهههه111 عضویت: 1399/09/29 تعداد پست: 51 سلام خبین شماپیش مونارضازاده عمل کردین راضی هستین خوب شده