سلام خانما من تو بارداری کلیم درد گرفت حدود چهارماه پیش چند سری قبلشم درد گرفت یه ربع میشد خوب شد ولی چهارماه پیش درد ک گرفت بعدش سونو دادم گفتن دوتا هست یکیش میخاد دفع شه یکیش سرجاشه الان چهارماهه دیگه درد نگرفته ینی هنوز دفع نشده؟ البته سونو با مثانه خالی رفتن اینجور تشخیص دادن