2777
2789
عنوان

رفع گرسنگی

271 بازدید | 28 پست

دوستان دارم سعی میکنم کمتر بخورم

میخوام رژیم بگیرم

۶۳ کیلو هستم 

میخوام ۱۰کیلو کم کنم 

غذامو کم کردم ولی بعدش همش احساس گرسنگی دارم چیکار کنم به نظرتون 

طراحی سایت با کیفیت بالا❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یه روز درمیون تخم مرغ ابپز دوتا بخور یعنی اگ نهار بخوری تا شام احساس گشنگی میکنی تازه کالریشم کمه 

اها راستی در هفته حواست باشه سه روزی که میخوری دو روزش فقط سفیده بخور زرده ضرر داره در هفته یبار بخوری کافیع

و خدا معجزه میکند !🌱💛

سعی کن غذاهای پرحجم و کم کالری بخوری: سالاد، غذاهای فیبر دار و... ژله ی خونگی بدون شکر یا کم شکر

شگر  و چیزای شیرین خیلی کم بخور، کمتر گرسنه میشی و وزن هم زودتر کم می کنی

پروتئن غذات رو ببر بالا. پروتئن ادمو طولانی تر سیر نگه میداره

به جز سینه ی مرغ و ماهی و... حبوباتی مثل عدس کلی پروتئین دارن


دوستان اگر اطلاعات در زمینه‌ی مهاجرت و ادامه تحصیل و... می‌خواین لطفا یا پست بذارید تگم کنید یا توی یکی از تاپیک‌هام کامنت بذارین که بتونم بقیه رو که سوال مشابه دارن ارجاع بدم و یک سوال مشابه رو چندین بار در خصوصی جواب ندم.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز