2777
2789
عنوان

گیر کردن در گلو

143 بازدید | 10 پست

اغا من ی نون پنیر چایی شیرین خوردم از صب حس میکنم ی حپه گند تو گلوم نه .جایی ک ازش نفس میکشم متسل ب ریست گیر کرده نفس میکشم حسش میکنم دارم اذیت میشم ی پیشنهاد بدید

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام امیدوارم مثل من درگیر لانگ کووید نشده باشی چون مال منم دقیقا با همین علامت شروع شد .

محض احتیاط بلند شو وایستا و سرتو بالا بگیر سقف رو نگاه کن و با دست راست یا چپ اونجایی از گلوتو که چیزی گیر کرده از بالا به پایین ماساژ روان بده . ده بار محکم با فشار دست این حرکت رو تکرار کن حتما و حتما .

منم اولویه خوردم اینطور شدم رفتم اورژانس بیمارستان نتوانستند تشخیص بدهند ...راستی موقع خواب چند شب زیر سرت دو تا بالش بذار بلندتر باشه 

گاهی آدم با یه اشتباه ۱۹ نمیشه ، صفر میشه .

انجام دادم نرفت ولی حس خوبی داد لانگ کووید چیه

ده بار انجام بده کوتاه نیا مدام انجام بده .

لانگ کووید همین کرونای جدید لعنتی هست که برای هرکس یه مدل نشون میده خودشو مثلا برای من اینطوری شروع شد و بعد حس خفگی و تنگی نفس داشتم و بعد درد قلب داشتم و دکتر قلب رفتم و کلی بدبختی کشیدم و اینکه تا دو ماه اصلا خوب نمیشه و خیلی سخت و ناجور هست امیدوارم فقط گیر کردن ساده باشه . قاروق شدی شاید 

گاهی آدم با یه اشتباه ۱۹ نمیشه ، صفر میشه .

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز