2789
عنوان

عمل بینی

165 بازدید | 26 پست

من دو ماه و یک هفته س که بینیم رو عمل کردم 

یک ماه هم هست که حامله ام 😰


و بینیم شدید به چسب حساسیت داره 

تو رو خدا اگر راهی بلدید که حساسیت کم بشه و بتونم چسب بزنم تاحداقل ورم عملم از بین بره بهم بگید 


تمام بینیم میشه جوش و کهیر

  خدایا مراقب عزیزانم باش

از دکترت بپرس

از این به بعد هر پسری که درخاست داد درخاستشو قبول میکنم و سر فوش بهش میگیرم اخه منم چقدر نحمل کنم؟؟تا آنلاین میشم درخاست دوستی از این نرای بی سرا پا که معلوم نیست چی از یه سایت زنونه میخاند....

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

جواب نمی‌ده کلا منم ناخواسته باردار شدم  نمی‌دونم چ غلطی کنم

عزیزم باید بری مطبش حتما راهی داره

از این به بعد هر پسری که درخاست داد درخاستشو قبول میکنم و سر فوش بهش میگیرم اخه منم چقدر نحمل کنم؟؟تا آنلاین میشم درخاست دوستی از این نرای بی سرا پا که معلوم نیست چی از یه سایت زنونه میخاند....

نمیدونم والااول ک نباید قبل خوابیدن ورمت حامله شی بدترمیشه ورم  چسب چی میزنی منم پوستم حساسه چس ...

ناخواسته حامله شدم 

منم تری ام میزنم ولی شدید میسوزه و خارش داره کلی دونه هم زده

  خدایا مراقب عزیزانم باش
اره عزیزم مارک دیگه هم هست اسمشو یادم ریخته 

وای جدی؟ 

تو رو خدا فکر کن یادت بیادمن داروخانه ها رو رفتم میگن همین تری ام برا عمل بینی داریم فقط 



  خدایا مراقب عزیزانم باش
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

خدایا

بسى | 7 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز