خیلی همو دوست داریم ولی سازمون نمیشه
انگار ستاره هامون باهم نمیخونه اصلا بقول معروف
وقتی میرم اونجا یسره ازم ایراد میگیره بهم گیر میده منم حوصله ندارم گاهی جواب میدم و دعوا میشه😢
خیلی هوامونو داره ولی اینجوری هم هست☹️
البته اشتباهی که دارم اینکه خیلی میرم اونجا چون هم شوهرم اکثرا نیست و تنهاییم
بعدشم بچه هارو یکم کمکم نگهدارن استراحت کنم🤦🏻♀️
امشبم دعوامون شد سر بحث الکی میگیره با آدم میکشه مثلا من یچیز از خواهراش میگم یسره طرف اونارو میگیره و بمن میگه طلبکار و زبون دراز و هرچی دلش میخواد میگه😓 البته منم دیگه واقعا روانی شدم و دعوا بپا میکنم
خسته ام از همه چیز حالم داغونه امشب خیلی چیز بهش گفتم از خودم بدم میاد😔😔😔