2777
2789
عنوان

منو مامانم.........

112 بازدید | 5 پست

خیلی همو دوست داریم ولی سازمون نمیشه 

انگار ستاره هامون باهم نمیخونه اصلا بقول معروف 

وقتی میرم اونجا یسره ازم ایراد میگیره بهم گیر میده منم حوصله ندارم گاهی جواب میدم و دعوا میشه😢


خیلی هوامونو داره ولی اینجوری هم هست☹️


البته اشتباهی که دارم اینکه خیلی میرم اونجا چون هم شوهرم اکثرا نیست و تنهاییم

بعدشم بچه هارو یکم کمکم نگهدارن استراحت کنم🤦🏻‍♀️



امشبم دعوامون شد سر بحث ال‌کی میگیره با آدم میکشه مثلا من یچیز از خواهراش میگم یسره طرف اونارو میگیره و بمن میگه طلبکار و زبون دراز و هرچی دلش میخواد میگه😓 البته منم دیگه واقعا روانی شدم و دعوا بپا میکنم


خسته ام از همه چیز حالم داغونه امشب خیلی چیز بهش گفتم از خودم بدم میاد😔😔😔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مثل من و مامانم جونمو در می‌ره برام خیلییییی هوامونو داره خیلیییییییی ولی باهمین سازمان نمیشه😄 ...

حتما زیاد هم میری اونجا؟

ماهم خیلی همو دوست داریم ولی اصلا سازمان نمیشه😓

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز