2777
2789
عنوان

💔غم باد ..

44 بازدید | 0 پست

میدونی غم باد چیه؟

یه حس طاقت فرسا و زجرآورِ..

احساس میکنی یه چیزی گوله شده بیخ گلوت..

هرچقدرهم که پزشک معاینه کنه، چیزی معلوم نمیشه..

فقط و فقط خودت حسش میکنی..

دکترا میگن منقبض شدن ماهیچه ای و..

هزارتا دلیل به قول خودشون علمیِ دیگه..

اما من گمان میکنم

یه آدم از بس حرف میشنوه،

از بس قضاوت میشه،

از بس بغض هاش رو قورت میده

و گریه نمیکنه..

غم باد میگیره..

بله عزیز

خیلی از دردا رو علم نمی

تونه تشخیص بده

💔
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

نامزدی زوده

moui | 53 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز