2777
2789
عنوان

اسم بچه

97 بازدید | 6 پست

هیچوقت درک نکردم کسایی رو که میگن فلان اسم قدیمیه، فلان اسم جدیده

و اکثر آدمایی که دیدم و بچه‌های دهه نودی اسمای‌ عجیبی و میذارن و دارن

یعنی چی واقعا :(

اسم‌ها با گذشت زمان که زیباییشونو‌ از دست نمیدن

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

بعضی اسما هیچوقت از مد نمیفتن مثل علی محمد حسین

ولی اسمایی ک ی مدت مد میشه و زیادی عجیب غریبه ممکنه ی روزی خز بشه

آدم باید فکر آینده بچه رو هم بکنه

🔴❌️لایک نکنیددددد❌️🔴

چرا اتفاقا هر زمانی ی چیزی میپسنده من خودم عاشق ائمه هستم ولی خب واقعا بعضی از اسم ها رو روی بچه بزاریم خود بچه تو بزرگستلی گله و شکایت می‌کنه و راضی نیست هستن اسم هایی مثل مریم و محمد و علی ک همیشه و همیشه بودن و قشنن ولی خب صدیقه و طاهره روی بچه های الان....

یعنی یکی اسم بچهاشو بزاره کمال و جمال و کوکب تو نمیگی قدیمی😑

اینا دقیقا اسمایی بوده ک تو اون دهه مد شده و ی عده گذاشتن رو بچه هاشون

مثل اسمایی ک الان مد شده و مطمئنم چند دهه دیگه خزه

🔴❌️لایک نکنیددددد❌️🔴

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز