بچه ها شماه اگه جای من بودید واقعا چی کار میکردید،با یه شوهر احمق،بچه ننه به شدت،خیانتکار،شب و نصف شب اصلا خونه نمیاد میخواد راحت باشه برای خودش،با خانواده من رفت و آمد نمیکنه،از خواهر و مادرش اطلاعت میکنه،به شدت کینه ای و لجباز،شما جای من بودید چی کار میکردید چه جوری با این مرد رفتار میکردید؟