2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


 اولین دلیلی که چرا این اشتباه محضه اینه که الان جوامع به خصوص جامعه ما تو ایران خیلی داره سریع تغییر می کنه. یعنی مثلا شاید قدیم در عرض ده سال چیز خاصی عوض نمی شد. الان در عرض ده سال یکهو می بینی لباس مردم عوض شد، تکنولوژی جدید اومد روابط عوض شد.... یعنی اختلاف سن ده سال قشنگ شبیه اختلاف یه نسله.

تو ازدوج شاد و سلامت دو نفر برابرند. با هم دوستند. رابطه مثل پدر  و دختر نیست. وقتی تفاوت ها زیاد باشه اختلاف ها زیاده.

درخواست دوستی هیچ زن/مردی پذیرفته نمیشه.

دلیل مهم دوم جوونی سرمایه است. کسی که سنش بیشتر توی رابطه سود می بره. اینو همه دنیا می دونند. شما جونی ات رو برای کسی بگذاری یعنی باید اونو دنبال خودت بکشی. بعضی ها این رو ببا پول عوض می کنند. مرد پول داشته باشه من هم جوونی داشته باشم. معامله می کنیم. ولی واقعا بری از فقیرترین آدم ها بپرسی حاضری چند سال از عمرت رو در ازای پول بدی نمی دن. این معامله پر ضرری هست. توانایی و خواست و کشش جنسی توی آدم قشنگ با سن عوض می شه. توی اوج جوونی گیر یه شوهری می افتید هفته ای دو هفته ای یه بار به زور تمایل به رابطه داره. بعد اثرش رو غیرمستقیم نشون میده. زنی که از نظر جنسی ارضا نشده عصبی هست. با کوچک ترین چیزی به هم می ریزه. بدرفتاری می کنه.

درخواست دوستی هیچ زن/مردی پذیرفته نمیشه.

ما ده سال تفاوت سنى داريم



اوايل مشكلاتى داشتيم ولى خب عواملى بود كه شخص خودمون و نوع روابط مون با هم ،ربط نداشت 

ولى خب الحمدلله كم كم رفع شد 

امسال بيست سال ميشه كه عقد كرديم 🌹

لطفا پروفايل منو كپى نكنيد،پروفايل مثل شناسنامه هر فرديه ،…😅

دلیل مهم سوم که هیچ کس بهش توجه نمی کنه زنا به طور متوسط چند سال هم بیشتر از آقایون عمر میکنند. خب زنی که ۱۲ سال مثلا از شوهرش کوچکتره، چند سال هم احتمالا بیشتر زندگی می کنه... بیست سال آخر عمرش اینطوری می شه. ده سالش رو پرستار سالمند هست. با وجودی که خودش پیره باید یه پیر دیگه رو جمع و جور کنه. چون اواخر عمر یکهو توانایی کم می شه. ده سال بعدش هم به تنهایی و بیوگی می گذره. واقعا ۲۰ سال عمر کمی هست؟ توی شرایط ناتوانی؟ که ما موقع ازدواج بهش فکر نکنیم؟ چندتا پیرزن تنها توی فامیلتون هست. خیلی بیشتر از پیرمرد تنهاست. چه قدر بعضیاشون روحیه هاشون خرابه. ما باید آینده رو هم ببینیم.

درخواست دوستی هیچ زن/مردی پذیرفته نمیشه.

کل داییام زنشون ۱۰سال یا بیشتر کوچکترن زندگی دوتاشون خیلی خوبه یکی متوسط یکی بد 

بنظرم به سن زیاد بستگی نداره اخلاق طرف مهمه 

خدایا شکرت زیااااااد....😍🥺 اگه دوس داشتی یه صلوات واسه حاجتم بفرس جای دوری نمیره مهربون💕🦋 یا جبار ، یا اعظیم ، یا رحیم ، یا رحمان ،یارزاق 🦋💕 
دلیل مهم سوم که هیچ کس بهش توجه نمی کنه زنا به طور متوسط چند سال هم بیشتر از آقایون عمر میکنند. خب ز ...

تمام حرفات منطقیو درست پس خوشحالم خانوادم بخاطر 14 سال اختلاف سنی مخالفت داشتن و نشد

سن یک فاکتور مهم هست. در سنین جوانی شما متوجه ده سال اختلاف نمی شی. ولی وقتی یکی میانسال شد و اون یکی پیر تفاوت ها خودش رو بیشتر نشون. تو تفاوت انرژی. تو تفاوت نیاز جنسی. توی سلامتی... آخرش هم که توی مرده و زنده بودن.
فردا با کدوم پول می توونند نارضایتی از رابطه جنسی توی ازدواج رو بخرن؟ با کدوم پول شوهر بی حال و اخمو و بی انرژی رو می خوان تحمل کنند. وقتی ۶۰ خرده ای سالشون بود چه طوری یه هفتاد و خرده ای رو  تر و خشک کنند؟

درخواست دوستی هیچ زن/مردی پذیرفته نمیشه.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز