2777
2789
عنوان

برجک الهام🖤

329 بازدید | 14 پست

۹سال پیش وقتی ک واسع سربازی رفتیم تو آموزشی با یه پسره رفیق شدم بچه خوبی بود باهم آشنا شدیم و همش باهم بودیم با خودش گوشی آورده بود چون با ی دختره رابطه داشت میخاست ک بعد سربازی بره خاستگاریش بعضی روزا شادو خرم بعضی وقتام غمگین و ناراحت دیگه رابطه اینجوریه ی روز خوش ی روزم افتضاح ی روز گفت براش خاستگار اومده داشت گریه میکرد منم خودم دلم نازکم خلاصه یجوری دلداریش دادم ولی خیلی داغون شده بود همش مراقبش بودم ک کاری نکنه شباهم زیر پتو یواشکی نگاش میکردم ک نره بیرون کار دست خودش بده چون خیلی برام عزیز بود ی شب ک با هم رفتیم سر پست یکم پیاده روی داشت تا محل برجکها حرف زدیم گفت بهترین رفیقی هستی ک دیدم تاحالا منم گفتم از برادر نداشتم عزیز تری برام انگار داشت ازم خدافظی میکرد ی ماچ از صورتم کردو رفت منم رفتم برجک بغلی نیم ساعت گذشت یدفع صدای تیر اومد از برجک فورا اومدم پایین پامم پیچ خورد ولی بازم دویدم سمت برجک رسیدم برجک دیدم خون داره از پله ها چیکه میکنه بخدا جووون نداشتم برم بالا،ب هرزوری بود رفتم دیدم همه برجک غرق در خونه و با نیمه جونی ک داشت روی برجک با دست خونی نوشته بود الهام🥺😔از اون ب بعد اون برجک ب برجک الهام معروف شد پسری ک بخاطر عشقش اومده بود سربازی و تحمل اینکه عشقشو ب یکی دیگه بدن نداشت و جون خودشو گرفت....روحت شاد رفیق🌹

کاربری آقا هستم،،،،پرورده کوردم ایلام خاکمه....

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شوهرم می‌گفت خیلی ها تو سربازی خود کشی میکنن برام باورش یکم سخت بود .گفت بعضی ها اینقدر بچه ننه و سوسول بودن نتونستن تحمل کنن ...تو ارتش 

معتاج دعا خیرتونم.یه صلوات بفرستید لطفاً.‌.  تا کفش کسی رو پات نکردی در مورد راه رفتن اش قضاوت ..نکن ..
شوهرم می‌گفت خیلی ها تو سربازی خود کشی میکنن برام باورش یکم سخت بود .گفت بعضی ها اینقدر بچه ننه و سو ...

خیلیا هستن سوسولن ولی این قضیش فرق میکرد بخاطر دختره اومده بود آخرشم هیچی 

کاربری آقا هستم،،،،پرورده کوردم ایلام خاکمه....
روحش شاد🥺🥺 دلم گرفت... این پسرا کجان ؟ مگه هنوز پیدا میشه؟

ممنون🙏زمونه نامردی شده ولی دلیل نمیشه ک آدم خوب پیدا نشه

پرورده کوردم ایلام خاکمه۹۸...یا خاص علی له روژ تنگ کمکمان بکه،بومه نذرت افرین😘حسودیل دور ورمان چنگ بنه قرگیان خفیان بکه درد له مالم یا خاص علی 😘

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792