من نمیدونم چرا بقیه سریع احساس طرف رو بی ارزش میکنن ک مثلا پسره فلانه وبیخیال و...
اما در واقع عزای واقعی رو برای طرفش نمیگیره برای خودش و قلبش میگیره و بنظرم ناراحت بودن و غصه خوردن بخشی از پذیرش هست ک با مرور زمان تحملش راحت تر میشه همین
،اسی من بابت رنجی ک میبری باهات همدردی میکنم و میدونم درد روحی زیادی رو داری تحمل میکنی ،افرین بهت